Vážení zákazníci, z důvodu plánované odstávky systémů může od 24. 7. 2025 22:00 hod. do 25. 7. 2025 6:00 hod. docházet k prodlení v aktivaci služeb, v aktivaci balíčků anebo při dobití kreditu. Hlasové, datové a SMS služby budou fungovat bez omezení. Za způsobené problémy se předem omlouváme. Děkujeme za pochopení. Váš SAZKAmobil

Celým procesem Vás podrobně provedeme a budeme Vás pravidelně informovat:

  • Pět týdnů před plánovanou změnou od nás obdržíte email nebo SMS s informací o termínu přesunu
  • Deset dní před migrací Vám termín změny připomeneme.
  • V den přesunu Vám potvrdíme úspěšné dokončení emailem nebo SMS zprávou.
Pro změnu nebude nutné měnit SIM kartu, stávající karta i číslo Vám zůstane v platnosti.

Jak k přesunu čísla dojde?

Nechte si číslo i SIM!

Přenosem do Vodafonu nedojde ke změně Vašeho čísla nebo SIM karty.

Nechte si číslo i SIM!

Se změnou předplacené karty na Novou Oskartu od Vodafonu také souvisí změna smluvních podmínek a ceníku.

Nejčastější dotazy k převodu předplacené karty