Linka 1221 nyní BEZPLATNĚ! Od 17. 9. 2020 neúčtujeme za uskutečněný hovor na linku Chytré karantény. Více info

Upozornění: Dne 29. 9. 2020 nebude z technických důvodů dostupná databáze převodů čísel mezi mobilními operátory. Převod vašeho čísla vám proto naplánujeme na další volný den. Děkujeme za pochopení.

Přejděte k nám i s vaším číslem ještě dnes!

Přenos čísla je ZDARMA.

Přejděte k nám i s vaším číslem ještě dnes!

Jak na to?

  1. Kupte si naši SIM kartu a aktivujte ji jakýmkoli hovorem:

    • Online s dopravou Zdarma.
    • Telefonicky na Zákaznické lince 800 77 11 11.
    • Osobně na nejbližším prodejním místě SAZKY.
  2. Sdělte nám kód pro přenos čísla (může být uvedeno jako OKU kód „ověřovací kód účastníka“):

    • Vyplněním formuláře v internetové samoobsluze zde. Přihlásíte se s nově nabitým číslem, které získáte se zakoupením SIM předplacené karty.
    • Telefonicky na Zákaznické lince 800 77 11 11.
  3. O vše ostatní se již postaráme a nejdéle do 2 pracovních dní přeneseme číslo k nám.

Jaké informace budeme potřebovat od vás?

  1. Přenášené číslo:

    • Telefonní číslo, které si chcete k nám přenést od opouštěného operátora.
    • Nové telefonní číslo, které získáte nákupem naší SIM karty a které slouží jen k přenosu samotnému.
  2. OKU nebo ČVOP:

    • OKU, ověřovací kód účastníka, které získáte od opouštěného operátora (14 místný číselný kód).
    • ČVOP, číslo výpovědi opouštěného operátora (14 místný číselný kód).
  3. Datum přenosu:

    • Datum, ke kterému k nám chcete přejít.
  4. Kontaktní číslo:

    • Vaše telefonní číslo, na kterém vás zastihneme v případě potřeby doplnění dalších informací.

Kód OKU pro případný přechod k jinému operátorovi najdete v Internetové Samoobsluze.