Víte, že stav vašeho kreditu zjistíte jednoduše na *11#?

Podívejte se, na co dalšího se nás nejčastěji ptáte

Internet zdarma

Jak správně nastavit internet a MMS u SAZKAmobilu na telefonech s Androidem?

Nejjednodušší možností je zaslání konfigurační zprávy, která všechny potřebné změny provede za vás. Tuto zprávu si můžete nechat zaslat ZDE.

Pokud svůj telefon v seznamu nenajdete, můžete provést nastavení ručně:

Ruční nastavení:

Internet GPRS

Menu > Nastavení > (Další) > Mobilní sítě > Názvy přístupových bodů

Vytvořte nový přístupový bod nebo editujte stávající a zadejte parametry:

Jméno:
SAZKAmobil
Název příst. bodu APN:
sazkamobil
Typ příst. bodu:
default
MCC:
230
MNC:
03
Typ ověřování:
PAP
Ostatní parametry nevyplňujte. Profil uložte a označte jako výchozí (barevnou tečkou vpravo). Pro připojení k internetu je třeba mít aktivní Datové přenosy (Mobilní data). U telefonů na 2 SIM karty doporučujeme využívat 1. pozici pro SIM.
MMS GPRS

Menu > Nastavení > (Další) > Mobilní sítě > Názvy přístupových bodů

Vytvořte nový přístupový bod nebo editujte stávající a zadejte parametry: 

Jméno:
SAZKAmobil MMS
Název příst. bodu APN:
mms1
Typ příst bodu:
mms
Uživatelské jméno:
mms
Heslo:
mms
MMSC:
http://mms
Proxy server:
10.11.10.111
Proxy port:
80
MCC:
230
MNC:
03
Typ ověřování:
PAP
Jak získám Internet zdarma za dobití?
Nejprve si ověřte, že máte vybranou odměnu Mobilní internet zdarma. Pak už stačí jakkoli dobít aspoň 300 Kč, a celých 500 MB je vašich na příští měsíc. Pokud ještě čerpáte nějaký datový balíček předtím, využijte ho na maximum, přidělením odměny se totiž zruší, aby uvolnil místo odměně a balíčku 500 MB zdarma.
Jak správně nastavit internet a MMS u SAZKAmobilu na telefonech iPhone?

Nejjednodušší možností je zaslání konfigurační zprávy, která všechny potřebné změny provede za vás. Tuto zprávu si můžete nechat zaslat ZDE.

Pokud svůj telefon v seznamu nenajdete, můžete provést nastavení ručně:

Ruční nastavení:

Nastavení internetu a MMS

Menu > Nastavení > Mobilní data > Mobilní datová sít'

Přejeďte na MOBILNÍ DATA a zadejte:

Název příst. bodu APN:
sazkamobil

Přejeďte na MMS a zadejte parametry:  

Název příst. bodu APN:
MMS1
Uživatel:
mms
Heslo:
mms
MMSC:
http://mms
MMS Proxy:
10.11.10.111:80

Telefon vypněte a zapněte. Pro datové služby je třeba mít aktivní Datové přenosy (Mobilní data).

Jak získám Internet zdarma na každou SIM kartu hned při koupi?
Stačí koupit novou Šťastnou SIM v jakékoli trafice nebo eshopu, a 200 MB vám připíšeme hned, jak bude aktivní. Poznáte to snadno, potvrdíme vám to SMS zprávou. Pokud pak chcete čerpat Internet zdarma i nadále, změňte si Odměnu za dobití na Internet zdarma a při dobití alespoň 300 Kč dostanete 500 MB zdarma. Tyto balíčky se nemohou kombinovat, pokud tedy chcete nejdříve využít svých 200 MB po aktivaci, dobijte a užívejte odměnu až po jejich vyčerpání.
Co se stane po vyčerpání datového balíčku?

Balíček je na jeden měsíc. Pokud balíček vyčerpáte uplynutím této doby, tak pak balíček skončí a přednastaví se Vám Internet na den (25 MB za 20 Kč). Ten se ale naúčtuje, až když začnete opět skutečně využívat datové služby. Pokud objem dat vyčerpáte před uplynutím doby, zpomalí se rychlost na 32kb/s. Touto rychlostí můžete datovat do konce platnosti balíčku, nebo do koupě nového. Koupí nového balíčku opět naskočíte na standardní plnou rychlost připojení. Pokud nechcete, aby po vypršení měsíčního balíčku naskočilo čerpání Internetu na den, nastavte si prosím v Internetové nebo Mobilní Samoobsluze službu „Bez denních dat“, a to Vám zajistí, že Internet na den mít nebudete. A jakmile zase budete mít zájem o měsíční balíček, jednoduše si ho vyberete podle svého.

Jaký je rozdíl mezi službou Bez dat a Bez denních dat?
Naše balíčky jsou na měsíc, a jsou tou nejlepší volbou, když chcete data čerpat. Pokud ale žádný balíček není vybraný, při čerpání datových služeb naskočí Internet na den, který je přednastavený. To umožňuje být neustále připojený, i když jste nestihli koupit měsíční balíček. Přesto, jsou zákazníci, kteří data na svých telefonech čerpat nechtějí. Pokud jim jde jen o to, aby se jim neúčtoval Internet na den, tak právě pro ně je služba „Bez denních dat“ – zajistí, že v době, kdy právě nemáte vybraný měsíční balíček, tak data nečerpáte. Jakmile si ale vyberete měsíční balíček, zase můžete být připojeni, jak potřebujete. Pokud ani toto nestačí, máte telefon, který by data čerpal „samovolně“, a vy to právě nechcete, vyberte si službu „Bez dat“. I v tomto případě, když si to v budoucnu rozmyslíte, určitě nějaký měsíční balíček u nás vyberete.
Jak využiju Internet zdarma, když mám Šťastný tarif?
Se Šťastným tarifem 377 nebo Šťastným tarifem 127 máte 200 MB zdarma každý měsíc, každé účtovací období. Nemusíte nic aktivovat, internet zdarma je už součástí tarifu. A pokud by vám náhodou 200 MB nestačilo, jednoduše pošlete zdarma SMS zprávou kód R3 na číslo 8866 a za 47 Kč vám přidáme dalších 100 MB navíc.
Co znamená, že mohu využít ještě Internet zdarma navíc?
Vybrané weby a aplikace můžete využívat, aniž byste čerpali data z některého z datových balíčků. Zdarma si tak můžete užít weby a aplikace Skupiny KKCG: sazkamobil.cz, sazka.cz, sazkabet.cz, sazkafts.cz, fischer.cz a mnd.cz. Potřebujete jen mít aktivní některých z datových balíčků a můžete uvedené stránky sledovat naplno.

Kredit

Jaká je platnost kreditu? Za jak dlouho musím dobít?
Platnost kreditu je stejná pro jakékoli dobití, v jakékoli výši, a to 6 měsíců od dobití. O zbývající platnosti Vás pravidelně informujeme SMS zprávami a emailem.
Jak a kde si mohu dobít kredit?
Kredit SAZKAmobilu je možné dobít na více než 7500 terminálech Sazky, nebo přímo online - ať už z platební karty nebo z účtu. Minimální částka pro dobití je 200 Kč, za dobití alespoň 300 Kč si můžete vybrat jednu ze 3 odměn.
Jak zjistím aktuální výši kreditu a jeho platnost?
Aktuální výši kreditu nejrychleji zjistíte zasláním kódu *11#. Můžete ale také použít Internetovou, Mobilní nebo Hlasovou samoobsluhu, případně Vám kredit rádi sdělíme i na Zákaznické lince, a také Vám po každém dobití, nebo nákupu jakékoli služby zašleme výši kreditu SMSkou.
Jak převedu kredit jinému zákazníku SAZKAmobilu?
Kredit můžete převést na jakékoli aktivní číslo předplacené karty u SAZKAmobilu, a to v Internetové nebo Mobilní samoobsluze. Minimální částka pro převod je 100 Kč, maximem pak 500 Kč. Převedená částka prodlužuje platnost kreditu u obdarovaného zákazníka, není ale možné na ní čerpat Odměnu za dobití, pokud by byla vyšší než 300 Kč. Převedenou částku uvidí obdarovaný zákazník v přehledu dobití, dárce pak ve výpisu čerpání.
Jak dobít kredit platební kartou přes internet?
Dobíjení přes internet je možné přímo z hlavní stránky, případně uvnitř Internetové samoobsluhy. Po zvolení částky a telefonního čísla, na které chcete zaslat potvrzení dobití, zadáte potřebné údaje o Vaší platební kartě. Jakmile je transakce autorizovaná, kredit připíšeme a potvrdíme Vám to SMS zprávou. Pokud dobíjíte alespoň 300 Kč, automaticky Vám přidělíme i Vámi vybranou odměnu. I to Vám potvrdíme SMS zprávou.
Za jak dlouho po dobití se načte kredit?
Kredit se připisuje do několika minut po dobití, vždy Vám to potvrdíme SMS zprávou - na číslo, které jste si pro informování vybrali. Pokud by kredit připsán nebyl, zkontrolujte prosím doklad o dobití, který jste dostali na terminálu, zda souhlasí telefonní číslo s tím, které jste chtěli dobít. Pokud ano, a přesto dobití nebylo připsáno, dejte nám vědět na Zákaznickou linku - mějte prosím po ruce doklad s číslem transakce, abychom mohli rychle prověřit.
Jak si můžu dobít kredit rovnou z mobilu?
Dobíjet je možné i přímo z Mobilní Samoobsluhy, stačí jen vybrat částku, kterou chcete dobít, a zadat údaje o Vaší platební kartě nebo účtu. Při dobití minimálně 300 Kč si můžete vybrat jednu z odměn. Pokud ještě nemáte mobilní aplikaci, stáhněte si ji zdarma z Google Play (Android), anebo App Store (iOS).

SAZKAmobil Samoobsluha

Co je Hláška o volání do jiné mobilní sítě, jak ji aktivuji či zruším?
Tato hláška je nastavena jako základní provozovatelem sítě, tedy Vodafonem, a upozorňuje na to, když voláte mimo síť SAZKAmobilu. Protože máme ceny stejné do všech sítí, nemá tak úplně smysl - pokud ji nechcete, stačí si změnit v Internetové nebo Mobilní samoobsluze, případně na Zákaznické lince.
Jak se přihlásím do Samoobsluhy SAZKAmobilu?
Samoobsluhy jsou přístupné na webu na sazkamobil.cz, nebo v mobilní aplikaci, nebo na *11. Všechny jsou přístupné nonstop a jsou zdarma. Přístup samotný je chráněn heslem, které jsme Vám poslali hned po aktivaci SIM karty a které si kdykoli můžete sami změnit. V rámci SMS samoobsluhy můžete některé balíčky dokoupit i přes SMS kód, který zdarma pošlete na číslo 8866.
K čemu slouží Hlasová samoobsluha na čísle *11?
Hlasová samoobsluha je pro ty, kteří nechtějí hledat na internetu a pro zjištění základních věcí a nastavení si raději zavolají. Vyslechnout ti tak mohou stav kreditu, dokdy platí, změnit některé služby, nebo nově využít SAZKAmobil asistenci. Využití Hlasové samoobsluhy je samozřejmě zdarma.
Kde zjistím, jak dlouho využívám předplacenou kartu?
Informaci o kreditu, stejně jako o jeho platnosti najdete buď v Internetové nebo Mobilní samoobsluze, nebo vám ji rádi řekneme na Zákaznické lince. Pokud si ke svým osobním údajům přidáte email, budeme Vám upozornění na vypršení kreditu kromě standardní SMS posílat i emailem.
Co umí aplikace SAZKAmobilu a kde ji získám?
Mobilní aplikace umí ovládat všechny služby, měnit a dokupovat je a zobrazuje aktuální kredit. Pro zákazníky, kteří mají Šťastný tarif, tak navíc umožňuje prohlížet vystavené faktury, platit je, a také dokupovat datové balíčky.
Kde si mohu zkontrolovat nastavení a využívání služeb a jednotlivá Vyúčtování?
Na úvodní straně v Samoobsluze máte přehled o aktuální stavu kreditu nebo čerpání. Na záložce Nastavení pak najdete Vaše aktuální služby a můžete je měnit a dokupovat. Pokud máte předplacenku, výpis všech hovorů a jiných placených akcí najdete na záložce Výpisy. Se Šťastným tarifem na tomto místě najdete nejen výpis hovorů, ale i přehled všech Vyúčtování - vidíte také, zda Vyúčtování jste už zaplatili nebo ještě něco k zaplacení zbývá.
Kde mohu změnit své osobní údaje?
Údaje lze zadávat a měnit na Internetové samoobsluze v záložce Osobní, nebo na Zákaznické lince. Zejména email je velmi praktický - budete vždy vědět, co chystáme, nebo třeba, zda jste nevyhráli v SAZKAmobil šanci.
Jak mohu ovládat účet přes SMS samoobsluhu?
SMS samoobsluha je po ruce zejména, když si chcete dokoupit vybraný balíček, ať už jde o data, nebo i volání. Vybraný kód se pak pošle zdarma na číslo 8866, a my už zařídíme zbytek. Zkontrolujeme, zda je na daný balíček dostatek kreditu, a pokud ano, tak hned balíček zprovozníme. Jako vždy Vám vše potvrdíme zpět SMS zprávou, abyste měli pořád přehled.
Co je nového v Internetové Samoobsluze?
Zpřehlednili jsme informace uvnitř Samoobsluhy tak abyste třeba rychleji viděli, kolik máte vyčerpáno ze zvýhodněného balíčku. Taky můžete vyzkoušet novou službu Info o ceně služby, která Vám umožní vidět, kolik Vás stál poslední hovor, SMS nebo MMS – a pokud máte zvýhodněný balíček, kolik jednotek jste si právě vyčerpali. Zajímá nás také, jestli s námi nejen voláte, ale i hrajete a jak často – to nám můžete dát vědět na záložce Osobní. A když nám vložíte Váš email, budete vždy mezi prvními, kdo se dozví o novinkách a výhodných nabídkách. Vyzkoušejte tedy Internetovou Samoobsluhu a dejte nám prosím vědět, jak se Vám líbí.
Co znamená měření úrovně signálu v Mobilní Samoobsluze?
S naší aplikací máte přehledné informace o typu mobilní sítě, síle signálu a slovní hodnocení kvality signálu. Můžete nám také své aktuální informace zaslat a my se je pokusíme ve spolupráci s provozovatelem sítě (Vodafone) využít pro zlepšení kvality - stačí zvolit možnost: ,,Předat data´´.
Jak si objednám v Samoobsluze balíčky služeb na delší dobu?
Jednoduché objednání ocení zejména ti zákazníci, kteří si aktivují stejné balíčky. V Internetové i Mobilní Samoobsluze je možné zvolit balíček a po jeho časovém vypršení se automaticky aktivuje nový (příklad: Pokud si objednáte 1.2. balíček 200 MB na měsíc s trojnásobným opakováním, dojde k aktivaci tří balíčků v časové posloupnosti 1.2 - 1.3, 1.3. – 1.4. a 1.4 – 1.5. Když vyčerpáte balíček dříve, tak se následující aktivuje až k původně plánovanému termínu. Balíček zaplatíte až v okamžiku aktivace.  V případě, že předtím provedete aktivaci jiného balíčku stejného typu jako je balíček v posloupnosti (např. 4.2.), dojde ke zrušení celé posloupnosti opakování.
Co znamená Hodnocení v Samoobsluze?
Zpětná vazba nás velmi zajímá, napište nám prosím jak se Vám líbí aktualizovaná Internetová Samoobsluha, případně cokoli dalšího k našim službám – každým podnětem se zabýváme a děkujeme za něj.

SAZKAmobil šance

Jak můžu hrát SAZKAmobil šanci, když dobíjím předplacenou kartu?
Hrát můžete při dobíjení na terminálu SAZKY. Vyberete si, kolik chcete dobít a potvrdíte, že chcete SAZKAmobil šanci hrát. Pokud například dobíjíte 200 Kč a chcete SAZKAmobil šanci hrát, dostanete nazpět dvě potvrzení - jedno vám potvrdí vsazení 20 Kč do hry, a druhé, že vám připíšeme 200 Kč kreditu za cenu 180 Kč ze zmíněného dobíjení.
Jak často se losuje SAZKAmobil šance?
Slosování je každé první pondělí v měsíci a pokaždé hrajeme nejméně o 250 000 Kč v jackpotu. Některou z výher vyhrává každý pátý.
Můžu hrát SAZKAmobil šanci, i když zrovna nepotřebuji dobít?
Pokud máte svá oblíbená čísla, nebo pokud prostě chcete zkusit štěstí, můžete jednoduše své oblíbené pětičíslí vsadit na terminálu SAZKY. Vyberete si tiket pro hru, zaškrtnete zvolená čísla a můžete vsadit na nejbližší losování. Jedno vsazené pětičíslí Vás vyjde na 20 Kč - i za dvacetikorunu tedy můžete hrát o jackpot, který je vždy nejméně 250 000 Kč!
Kolik si vsadím, když dobíjím větší částku?
Pro dobíjení spolu se hrou platí, že za každých dobitých 200 Kč můžete hrát za 20 Kč - pokud tedy dobijete 400 Kč, dostanete potvrzení o vsazení 40 Kč a zároveň vám připíšeme kredit 400 Kč za cenu zbylých 360 Kč.
Kolik vyhraju, když jsem vsadil při dobíjení 40 Kč na stejná čísla?
Pokud je vylosováno například stejné trojčíslí, jako jste vsadili, a vsadili jste 40 Kč, vyhrajete 2x750 Kč, tedy 1500 Kč.
Co je to SAZKAmobil šance?
Zúčastnit se hry SAZKAmobil šance je jednoduché. Při každém dobíjení nebo platbě Vyúčtování na terminálech SAZKY si zároveň můžete vsadit, případně hru můžete hrát i samostatně za 20 Kč. Losuje se každý měsíc a v jackpotu je vždy minimálně 250 000 Kč!
Jak můžu hrát, když platím Vyúčtování za Šťastný tarif?
Hrát můžete při platbě na terminálu SAZKY. Vyberete si, kolik chcete zaplatit a potvrdíte, že chcete SAZKAmobil šanci hrát. Pokud například platíte 400 Kč a chcete SAZKAmobil šanci hrát, dostanete nazpět dvě potvrzení - jedno vám potvrdí vsazení 40 Kč do hry, a druhé, že použijeme 400 Kč na úhrady vaší faktury. V Internetové samoobsluze pak ještě můžete najít dobropis na 40 Kč - to je jen proto, aby to bylo v pořádku i účetně.
Do kdy mohu vsadit SAZKAmobil Šanci?
Vsadit si můžete každý den kromě 00:00 - 1:15, kdy provádíme údržbu systému. V den losování přijímáme sázky do 16:45, sázky přijaté po 16:45 budou zařazeny do slosování v dalším měsíci. Vzor sázenky a podrobné podmínky najdete zde.

SMS/MMS a volání

Na jaké síti SAZKAmobil funguje?
Fungujeme v rámci sítě Vodafone, máme tedy stejné pokrytí a stejnou kvalitu signálu jako tento mobilní operátor. Ostatní věci si ale řešíme sami, takže můžeme nabídnout služby, které jsou unikátní možností splnit si své sny, jako třeba v SAZKAmobil šanci.
Kolik stojí volání a SMS u SAZKAmobilu?
Cenu volání si vyberete sami, podle toho, jak vám to vyhovuje nejlépe. Základní cena je 2 Kč do VŠECH sítí v ČR, v rámci čerpání odměny Levné volání za minutu dáte jen 1,50 Kč, při využívání placených balíčků čerpáte minuty zdarma v rámci daného balíčku - také do VŠECH sítí v ČR.
Co mám dělat, když mi ukradli telefon nebo SIM kartu?
Je to nepříjemné, ale pomůžeme Vám. Zavolejte nám na Zákaznickou linku z jiného telefonu - buď *11, pokud budete volat z jiného SAZKAmobil čísla, nebo na 800 77 11 11. Jen si vás ověříme jako majitele čísla, číslo zablokujeme a poradíme, jak ho obnovit. Kupte jakoukoli novou naši SIM kartu, znovu zavolejte a číslo nové SIM karty se použije jako přechodné - převedeme Vám původní číslo, takže budete zase k dostižení na čísle, které Vaši blízcí dobře znají. Částku 150 Kč, kterou zaplatíte za novu kartu, vám převedeme a sloučíme s původním kreditem, který jste měli, takže Vás výměna SIM karty u nás vlastně nic nestojí.
Jak se účtuje volání u SAZKAmobilu?
Hovory účtujeme po první minutě po vteřinách - to znamená, že za hovor například do Vodafonu, který bude trvat 1:30 min, zaplatíte 3 Kč, pokud budete volat za základní sazbu. Čerpejte odměnu Levné volání a stejný hovor vás bude stát jen 2,25 Kč, tedy o 25 % méně. Cenu si také můžete snížit využitím balíčků 30 min, 100 min, 100+100, 200+200 nebo 1000 min.
Jak dlouho můžu čerpat volné minuty nebo SMS z balíčku?
Volné minuty platí po dobu jednoho měsíce, nepřevádějí se do dalšího. Když volné minuty vyčerpáte, jednoduše dokoupíte další přes SMS kód, na Internetové, Mobilní nebo Hlasové samoobsluze, případně Vám rád pomůžeme na Zákaznické lince na *11, kam nám můžete volat ZDARMA 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Pokrytí

Můžu se SAZKAmobilem používat LTE?
Momentálně bohužel ne - o zpřístupnění této části datové sítě s Vodafonem intenzivně jednáme, bohužel nejsme schopni přislíbit, kdy bude dostupná i pro zákazníky SAZKAmobilu.
Kde najdu mapu pokrytí a jak v ní hledat?
Mapa pokrytí zobrazuje pokrytí celé republiky, včetně rozlišení typu sítě, která se v dané oblasti nachází. Jde o pokrytí operátora Vodafone, na jehož síti SAZKAmobil funguje.
Co najdu na mapě prodejen?
Mapa prodejen Vám najde nejbližší místo, kde můžete naše služby zakoupit, nebo svou kartu dobít. Pokud máte Šťastný tarif, na prodejnách s terminálem SAZKY jednoduše zaplatíte i Vaše Vyúčtování za naše služby. Jak při dobíjení, tak při platbě faktury můžete také vsadit SAZKAmobil šanci.

Ceník

Jak získám 500 MB zdarma za dobití?
První věcí je nastavit si správnou odměnu za dobití. Pokud Vás zajímá ta datová, pak si v Internetové nebo Mobilní samoobsluze, případně na Zákaznické lince zdarma nastavte Mobilní internet zdarma. No a pak za každé dobití jakýmkoli způsobem alespoň 300 Kč vám automaticky přidáme 500 MB zdarma. Hned po dobití můžete začít data čerpat, připsání balíčku Vám jako vždy potvrdíme SMS zprávou. Jen pozor, že pokud máte nějaký datový balíček už aktivní, dobitím a odměnou ho přemažete. Ale těch 500 MB za to určitě stojí, ne?
Jak získám nové balíčky 100 SMS anebo 2000 MB?

Balíčky lze dokoupit v Internetové nebo Mobilní samoobsluze v části Balíčky. Pokud chcete dokoupit přes SMSky, stačí jen poslat kód R11 pro 2000 MB anebo S1 pro 100 SMS zdarma na číslo 8866. Balíček 100 SMS stojí 120 Kč, největší náš datový  balíček 2000 MB pak vyjde na 390Kč.

Kolik stojí volání v roamingu?
Ceny roamingu reguluje Evropské unie. My se ale snažíme, aby byly hlavně přehledné a jednoduché. Za volání s předplacenkou tak dáte pouze 3 Kč za minutu, se Šťastným tarifem 2,20 Kč, příchozí volání je za 0,30 Kč. SMS pošlete za 1,50 Kč a jeden MB dat vás vyjde jen na 1,30 Kč. Konkrétní ceny v konkrétní zemi Vám vždy pošleme, když do dané země dorazíte - samozřejmě si je ale můžete prohlédnout už před cestou, v našem kompletním Ceníku.
Kolik stojí volání na Modré a Bílé linky?
U nás stojí volání na Modré a Bílé linky stejně jako volání na jiné sítě v rámci ČR, tedy 2 Kč za minutu, při účtování 60+60, tuto cenu tedy zaplatíte za každou minutu volání. Máme rádi jednoduchost a také nám to přijde fér.

Vyúčtování a platby

Jak uhradím Vyúčtování?
Vyúčtování na Šťastném tarifu Vám posíláme každý měsíc, po skončení zúčtovacího období. Toto období jste si vybrali na počátku, kdy jste na paušál přecházeli, a je pevně dané. Vždy, když vyúčtování vytvoříme, pošleme Vám klíčové údaje do SMS zprávy a Vyúčtování uložíme na Internetové samoobsluze. Pokud chcete, zašleme vám ho také emailem, na Vámi zadanou adresu. Bude to vždy v ten den, kdy jsme Vyúčtování dali dohromady.
Jak zaplatíte Vyúčtování bankovním převodem?
SAZKAmobil Vyúčtování nejrychleji zaplatíte na terminálech Sazky. Pokud ale preferujete bankovní převod, pošlete platbu včetně variabilního symbolu na náš účet 220222/2700. Mějte ale prosím na paměti, že peníze půjdou z banky do banky a potrvá tedy o něco déle, než bude Vaše Vyúčtování uhrazeno - vše se totiž řídí tím, až když jsou peníze u nás. Nejpohodlnějším způsobem úhrady, když máte bankovní účet, je inkaso - tam vše hlídáme za Vás.
Jak zaplatím Vyúčtování inkasem?
Platba inkasem je nejpohodlnější - jednou ji nastavíte a pak už se nemusíte o nic starat. V Internetové samoobsluze nebo u nás na Zákaznické lince si nastavíte tento způsob platby a pak už jen ve Vaší bance povolíte čerpání pro náš účet a případně nastavíte limit pro inkaso. Nadále máte plnou kontrolu nad platbami - každé Vyúčtování Vám potvrdíme SMS zprávou se všemi detaily a celé vyúčtování najdete v Internetové nebo Mobilní samoobsluze, případně v emailu, kam Vám jej zašleme.
Jak zaplatím Vyúčtování platební kartou přes internet?
Platbu provedete z Internetové nebo Mobilní samoobsluhy. Po přihlášení jděte na záložku Výpisy, najděte neuhrazené Vyúčtování a platbu dokončete podle instrukcí. Jako vždy vám pošleme SMS o dokončení platby. Jakmile se platba spáruje, Vyúčtování bude vidět jako uhrazené.
Kde najdu platební údaje? Kolik a kdy mám zaplatit?
Platit Vyúčtování je u nás jednoduché. Pokud platíte na terminálu, stačí zadat jen telefonní číslo, které platíte - nemusíte ani znát variabilní symbol, my už si všechno dohledáme. To stejné platí, i když platíte ve Vaší Internetové nebo Mobilní samoobsluze. Pouze pokud platíte bankovním převodem, je variabilní symbol důležitý. Najdete ho na každém vyúčtování, je vlastně číslem dané faktury. Stejně tak tam najdete datum splatnosti - u nás je to 10 dní. Abychom vám to vše shrnuli, při každém vystavení Vyúčtování Vám tyto informace pošleme SMS zprávou, takže je máte neustále u sebe.
Co mám dělat, když nestíhám zaplatit Vyúčtování včas?
Chápeme, že se to občas může stát - nejpohodlnější je nastavit si inkasní platbu, kde to hlídáme za Vás. Pokud se blíží splatnost, nebo už je dokonce po ní, nejrychlejší je zajít na jakýkoli ze 7000 terminálů Sazky a uhradit přímo tam - jsou opravdu téměř všude. Pokud totiž peníze u nás nejsou včas, automaticky omezíme některé služby. Pokud potřebujete řešit zaplacení individuálně, zavolejte nám prosím na Zákaznickou linku, určitě nějaké řešení najdeme.
Jak si ověřím, zda jste přijali mou platbu?
Přijatou platbu, jako všechno důležité u nás, Vám potvrdíme SMS zprávou, abyste měli jistotu, že vše proběhlo, jak má. Ve Vaší Samoobsluze pak uvidíte Vyúčtování jako Zaplacené. V opačném případě bude neuhrazené nebo jen Částečně uhrazené. I tady platí, že nejpohodlnější je inkasní platba, kde toto všechno hlídáme za Vás.
Přišla mi SMS o neuhrazeném Vyúčtování, co mám dělat?
Když nejsou Vyúčtování zaplacená, hrozí omezení služeb - nejrychlejší je proto rozdíl uhradit na některém z terminálů Sazky - platba je u nás hned a služby tak budou plně k dispozici.
Co je Opravný daňový doklad (dobropis)?
Dobropis vystavujeme, když je potřeba něco na Vyúčtování opravit. U nás se s ním ale setkáte spíše, když svůj Šťastný tarif hradíte na terminálu Sazky a hrajete SAZKAmobil šanci. Aby vše sedělo účetně, vystavujeme vám elektronicky dobropis právě na částku, kterou Vám slevíme.

SAZKAmobil asistence

Co je to SAZKAmobil asistence?
Jako jediný operátor nabízíme svým zákazníkům pomoc v situacích, kdy to potřebují a nemají čas nebo možnost hledat na internetu. Stačí nám zavolat, a najdeme s vámi řešení. První takový hovor v každém měsíci je pro zákazníky SAZKAmobilu zdarma. Se SAZKAmobilem prostě máte i vytáčený internet.
S čím mi SAZKAmobil asistence pomůže?
Pomůžeme Vám najít, co potřebujete - ať už hledáte lékaře, nebo nevíte, kdy budou na úřadě, kam potřebujete. Pomůžeme Vám, i pokud hledáte nějakého šikovného řemeslníka, nebo prostě jedete v autě a nemáte čas hledat na internetu sami.
Jak můžu SAZKAmobil asistenci využít?
Stačí volat podobně jako na Zákaznickou linku, tedy na *11, v menu Hlasové samoobsluhy vybrat volbu 8 Asistence a potvrdit ji opět jako 8 - spojení na operátora asistence. Službu mohou využít jak zákazníci s předplacenkou, tak ti, co mají Šťastný tarif.
Kolik za využití SAZKAmobil asistence zaplatím?
První hovor v měsíci je zdarma, poté podle platného Ceníku.

Roaming a volání do zahraničí

Jak na připojení k internetu v zahraničí (datový roaming)?
Připojení k internetu využívá síť roamingového partnera v dané zemi. Cena v Evropské unii je 1,30 Kč/MB, a účtuje se po 1kB.
Jak se dozvíte, do jaké sítě jste se v zahraničí přihlásili a kolik stojí hovory a SMS?
Zahraniční síť se vám objeví na displeji v zahraničí, hned jak se telefon do ní sám přihlásí. Pošleme vám také zdarma SMS zprávou shrnutí všech cen. V Evropské unii to je nyní jednoduché - voláte za 3 Kč za minutu na předplacence, a 2,20 Kč na Šťastném tarifu. SMS pošlete domů jen za 1,50 Kč.
V jakém tvaru vytáčet telefonní číslo v zahraničí?
Telefonní číslo je potřeba v roamingu používat v mezinárodním formátu, tedy i předvolbou - pro Českou republiku to je +420, německá čísla mají například +49.
Jaké bezplatné linky můžu využít v zahraničí?
Ze zahraničí se spojíte zdarma s naší Zákaznickou linku na +420 313 03 03 11, poradíme vám zejména s cenou hovorů v dané zemi. Ty Vám zasíláme také hned jak do konkrétní země dorazíte.
Jak si aktivuji roaming a co zkontrolovat před cestou?
Roaming, nebo také Volání ze zahraničí, není potřeba na předplacené kartě nijak nastavovat, udělali jsme to za Vás. Protože si ale nastavení můžete sami měnit, je rozhodně dobré si aktuální stav na Samoobsluze před cestou ověřit. Pokud máte paušální tarif, roamingové služby máte k dispozici od třetího účtovacího období. Ceny volání v dané zemi najdete v Ceníku, pošleme vám je také SMS zprávou, hned jak do dané země dorazíte. V zemích Evropské unie to je jednoduché - voláte za 3 Kč s předplacenkou a za 2,20 Kč se Šťastnými tarify.
Kolik stojí volání, SMS a MMS ze zahraničí (roaming)?
Volání v Evropské unii je ještě výhodnější než dřív za hovor zaplatíte pouze 3 Kč na předplacence, a dokonce 2,20 Kč na Šťastném tarifu - účtuje se přitom 30+1, takže po první půlminutě po jednotlivých vteřinách. Příchozí hovor vyjde na 0,30 Kč za minutu a účtuje se od počátku po vteřinách. SMS zpráva vyjde na 1,50 Kč, MMS je za 5 Kč. Příchozí hovory, SMS i MMS stojí stejně na předplacence, jako na tarifu. Ceny v ostatních zemích najdete v kompletním Ceníku.
Jaké jsou regiony pro mezinárodní volání?
Regionů pro mezinárodní volání je celkem pět, ale abychom Vám to zjednodušili, spojili jsme ceny za volání do Regionů 0,1 a 2 na 10 Kč/min. V těchto regionech je většina zemí, kam nejčastěji voláte - evropské země, Rusko, Vietnam, Čína. Konkrétní země, které jsou v každém z regionů, najdete v kompletním Ceníku.