Víte, že stav vašeho kreditu zjistíte jednoduše na *11#?

Podívejte se, na co dalšího se nás nejčastěji ptáte

Ceník a Všeobecné podmínky

Co je nového ve Všeobecných podmínkách od dubna 2017?
V nových  Všeobecných podmínkách zohledňujeme zejména aktuální legislativní změny. Naleznete v nich podrobnější popis kreditu na předplacenkách. Nové zákazníky tak informujeme o možnostech čerpání úvodního kreditu a stávající zákazníky o použití bonusového kreditu. Maximální výše kreditu na kartě je nově stanovena na 15.000 Kč. Věnujte pozornost novým informacím o čerpání odměn za dobití, vyplatí se vám.
Přidali jsme podrobnější informace o způsobech zveřejňování změn a postupu při změně operátora.
Co je nového v Ceníku od 7. září 2017?
Od 7. září 2017 přidáváme další novinky. Rozšířili jsme „rodinu“ balíčků o 50 SMS a zvýhodnili datový Roaming do zóny 2. Data je možné nově využívat v zóně 2 levněji, účtují se po 100 kB při ceně 7,70 Kč za 1 MB. Na rozdíl od Zóny 1 (EU) nelze využít data z „národního“ balíčku.
Jak získám balíčky 100 SMS anebo 2000 MB?
Balíčky lze dokoupit v Internetové nebo Mobilní Samoobsluze v části Balíčky. Pokud chcete dokoupit přes SMSky, stačí jen poslat kód R11 pro 2000 MB anebo S1 pro 100 SMS zdarma na číslo 8866. Balíček 100 SMS stojí nově jen 100 Kč, náš největší datový balíček 2000 MB pak vyjde na 390 Kč.
Jak získám 500 MB zdarma za dobití?
V Internetové nebo Mobilní Samoobsluze (případně na Zákaznické lince) si nastavte odměnu Mobilní internet 500 MB dat zdarma, a to ještě před dobitím kreditu. Odměna se vám automaticky aktivuje ihned po dobití kreditu ve výši alespoň 300 Kč. Dejte pozor, pokud už máte jiný datový balíček aktivní, protože dobitím a aktivací odměny původní balíček přemažete. 
Kolik stojí volání, SMS a MMS ze zahraničí (roaming)?
Volání v Evropské unii je od dubna ještě výhodnější než dřív – platíte stejné ceny jako doma v České republice. Za hovor zaplatíte pouze 2,50 Kč na předplacence, a dokonce 0,90 Kč na Šťastném tarifu - účtuje se  60+1, takže po první minutě po jednotlivých vteřinách. Příchozí hovor vyjde na 0,30 Kč za minutu a účtuje se od počátku po vteřinách – od 15.6. 2017 se pak příchozí hovory v Evropské unii přestanou účtovat úplně. SMS zpráva vyjde na 1,50 Kč, MMS je za 5 Kč. Příchozí hovory, SMS i MMS stojí stejně na předplacence, jako na tarifu. Ceny v ostatních zemích najdete v kompletním Ceníku.
Kolik stojí volání v roamingu?

Ze zemí Evropské unie voláte za stejné ceny jako doma v České republice. Při volání s předplacenkou platíte pouze 2,50 Kč za minutu, se Šťastným tarifem jen 0,90 Kč/min. Příchozí hovor je za 0,30 Kč/min. Hovory se účtují po první provolané minutě po vteřinách. SMS z EU pošlete za 1,50 Kč a jeden MB dat vás vyjde jen na 1,30 Kč. Pokud cestujete mimo Evropskou unii, ceny v konkrétní zemi vám vždy pošleme ihned po příjezdu do dané země. Můžete si je také zkontrolovat už před cestou v našem Ceníku.

Kolik stojí volání do zahraničí?
Zjednodušili jsme pro Vás i ceny do zahraničí. Do vybraných, nejčastěji využívaných zemí (Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko, Vietnam a Čína) se dovoláte za 2,50 Kč za minutu. Pokud voláte často, můžete si volání ještě zlevnit, s balíčkem Moje země za 79 Kč se pak dostanete na ceny 2,10 Kč za minut pro Čínu a Vietnam a pouhých 1,80 Kč pro sousední země (Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko).
Kolik stojí volání na Modré a Bílé linky?
U nás stojí volání na Modré a Bílé linky stejně jako volání na jiné sítě v rámci ČR, tedy 2,50 Kč za minutu hovoru, při účtování po minutě.

Internet zdarma

Jak získám Internet zdarma za dobití?
Nejprve si ověřte, že máte vybranou odměnu Mobilní internet zdarma – můžete se na to podívat v Mobilní nebo Internetové samoobsluze, nebo Vám to ZDARMA potvrdíme na Zákaznické lince. Pak už stačí jakkoli dobít aspoň 300 Kč, a celých 500 MB je vašich na příští měsíc. Pokud ještě čerpáte nějaký datový balíček předtím, využijte ho na maximum, přidělením odměny se totiž zruší, aby uvolnil místo odměně - balíčku 500 MB zdarma.
Jak správně nastavit internet a MMS u SAZKAmobilu na telefonech s Androidem?

Nejjednodušší možností je zaslání konfigurační SMS zprávy, která všechny potřebné změny provede za vás. Tuto zprávu si můžete nechat zaslat ZDE.

Pokud svůj telefon v seznamu nenajdete, můžete provést nastavení ručně:

Ruční nastavení:

Internet GPRS

Menu > Nastavení > (Další) > Mobilní sítě > Názvy přístupových bodů

Vytvořte nový přístupový bod nebo editujte stávající a zadejte parametry:

Jméno:
SAZKAmobil
Název příst. bodu APN:
sazkamobil
Typ příst. bodu:
default
MCC:
230
MNC:
03
Typ ověřování:
PAP
Ostatní parametry nevyplňujte. Profil uložte a označte jako výchozí (barevnou tečkou vpravo). Pro připojení k internetu je třeba mít aktivní Datové přenosy (Mobilní data). U telefonů na 2 SIM karty doporučujeme využívat 1. pozici pro SIM.
MMS GPRS

Menu > Nastavení > (Další) > Mobilní sítě > Názvy přístupových bodů

Vytvořte nový přístupový bod nebo editujte stávající a zadejte parametry: 

Jméno:
SAZKAmobil MMS
Název příst. bodu APN:
mms1
Typ příst bodu:
mms
Uživatelské jméno:
mms
Heslo:
mms
MMSC:
http://mms
Proxy server:
10.11.10.111
Proxy port:
80
MCC:
230
MNC:
03
Typ ověřování:
PAP
Co se stane po vyčerpání datového balíčku?

Balíček je na jeden měsíc. Pokud balíček vyčerpáte uplynutím této doby, tak pak balíček skončí a nastaví se Vám Internet na den (25 MB za 20 Kč). Ten se ale naúčtuje, až když začnete opět skutečně využívat datové služby. Pokud objem dat vyčerpáte před uplynutím doby, zpomalí se rychlost na 32kb/s. Touto rychlostí můžete datovat do konce platnosti balíčku nebo do koupě nového. Koupí nového balíčku opět naskočíte na standardní plnou rychlost připojení. Pokud nechcete, aby po vypršení měsíčního balíčku naskočilo čerpání Internetu na den, nastavte si prosím v Internetové nebo Mobilní Samoobsluze službu „Bez denních dat“, a to Vám zajistí, že Internet na den mít nebudete. A jakmile zase budete mít zájem o měsíční balíček, jednoduše si ho vyberete podle svého.

Jak správně nastavit internet a MMS u SAZKAmobilu na telefonech iPhone?

Nejjednodušší možností je zaslání konfigurační zprávy, která všechny potřebné změny provede za vás. Tuto zprávu si můžete nechat zaslat ZDE.

Pokud svůj telefon v seznamu nenajdete, můžete provést nastavení ručně:

Ruční nastavení:

Nastavení internetu a MMS

Menu > Nastavení > Mobilní data > Mobilní datová sít'

Přejeďte na MOBILNÍ DATA a zadejte:

Název příst. bodu APN:
sazkamobil

Přejeďte na MMS a zadejte parametry:  

Název příst. bodu APN:
MMS1
Uživatel:
mms
Heslo:
mms
MMSC:
http://mms
MMS Proxy:
10.11.10.111:80

Telefon vypněte a zapněte. Pro datové služby je třeba mít aktivní Datové přenosy (Mobilní data).

Jak funguje dokup dat u Šťastných tarifů?

Dokup dat je možný kdykoli během zúčtovacího období, v jeden okamžik je možné mít ale jen jeden platný datový balíček. Dokoupený balíček platí od okamžiku objednání do konce zúčtovacího období nebo do vyčerpání objemu dokupu avšak nejpozději do konce zúčtovacího období. Pokud objem dat vyčerpáte před koncem zúčtovacího období, zpomalí se rychlost na 32kbit/s. Touto rychlostí můžete datovat do konce období nebo do koupě nového. Dokupem nového balíčku opět naskočíte na standardní plnou rychlost připojení. 

Jaký je rozdíl mezi službou Bez dat a Bez denních dat?
Pokud právě nemáte aktivní žádný datový balíček, naskočí vám automaticky služba Internet na den. Stojí 25 Kč/den a začne se účtovat pouze v případě, že data skutečně čerpáte. Pokud Internet na den nechcete, nastavte si prosím službu Bez denních dat. Zachováte si tím možnost nákupu dalšího datového balíčku, až o něj budete mít zájem. Služba Bez dat je pro zákazníky, kteří nechtějí čerpat data vůbec.
Co znamená, že mohu využít ještě Internet zdarma navíc?
Při brouzdání po webech a aplikacích Sazky můžete surfovat, aniž byste čerpali data z některého z datových balíčků. Zdarma si tak můžete užít weby a aplikace: sazkamobil.cz, sazka.cz a sazkabet.cz. Potřebujete jen mít aktivní některých z datových balíčků a můžete uvedené stránky sledovat naplno.
Jak využiju Internet zdarma, když mám Šťastný tarif?

Se Šťastným tarifem 397 si můžete užívat 500 MB každý měsíc. Se Šťastným tarifem 127 pak máte pravidelně k dispozici 200 MB. Nemusíte nic aktivovat, Internet zdarma je už součástí tarifu. A pokud by vám toto množství dat nestačilo, jednoduše pošlete zdarma SMS zprávou kód R3 na číslo 8866 a za 47 Kč vám přidáme dalších 100 MB.

Sazka Klub

Kde je možné spárovat členství v Sazka Klubu s telefonním číslem SAZKAmobilu pro čerpání odměn za dobití?
Propojení čísla karty Sazka Klubu a telefonního čísla SAZKAmobilu je možné provést na Internetové nebo Mobilní Samoobsluze, případně zdarma na Zákaznické lince *11. Do konce června není toto spárování podmínkou pro získání odměny.
Jak a kde je možné zaregistrovat členství do Sazka Klubu?
Registraci je možné provést přímo na prodejním místě s terminálem Sazky, anebo na stránkách www.sazka.cz.
Kde je možné pořídit si kartu Sazka Klubu?
Kartu Sazka Klubu je možné pořídit na každé prodejně s terminálem Sazky, a to zdarma. Druhou možností je zaslání karty poštou, po objednání na Zákaznické lince *11, nebo na Internetové Samoobsluze.
Jak fungují odměny a Sazka Klub?
Karta Sazka Klubu bude pro čerpání Odměn SAZKAmobilu potřeba od 1.7.2017, ale vyplatí se ji pořídit co nejdříve. Podmínkou je spárování čísla karty Sazka Klubu s telefonním číslem u SAZKAmobilu.
Spárování může zákazník provést sám na Internetové nebo Mobilní Samoobsluze, případně zdarma na Zákaznické lince *11. S kartou může zákazník využívat Odměny za dobití – při dobití nad 300 Kč si může zvolit Levné volání a SMS, Internet zdarma 500 MB, Neomezené volání a SMS v síti SAZKAmobilu, anebo Kredit navíc 50 Kč.

Pokrytí/LTE

Jaká je rychlost LTE u SAZKAmobilu?
Rychlost datového připojení je ovlivněna především samotným koncovým zařízením (telefonem nebo tabletem), pokrytím v dané lokalitě, aktuálním vytížením sítě a dalšími faktory. Maximální rychlost LTE u SAZKAmobilu je cca 15 Mbps.
Jaké jsou ceny za LTE u SAZKAmobilu?
U SAZKAmobilu se za LTE nepřiplácí a je aktivováno u všech datových služeb v ceně.
Jaké je pokrytí LTE u SAZKAmobilu?
SAZKAmobil využívá síť Vodafonu, takže pokrytí LTE odpovídá pokrytí tohoto mobilního operátora. Pokrytí konkrétní míst je možné si ověřit v Mapě pokrytí.
Jak mohu využívat LTE?
Naplno data u SAZKAmobilu využijete, když máte:
  • LTE SIM kartu (U SAZKAmobilu máme pouze LTE SIM karty)
  • Přístroj podporující LTE (telefon nebo tablet), se správným nastavením dat, zejména APN (je stejné jako pro 2G/3G)
  • Datový balíček. Datový balíček si můžete objednat prostřednictvím Internetové nebo Mobilní Samoobsluhy, případně na Zákaznické lince *11.
LTE není třeba nijak aktivovat, zapne se automaticky k datovým službám.
Kde najdu mapu pokrytí a jak v ní hledat?

Interaktivní mapa pokrytí je na našich webových stránkách. Zobrazuje pokrytí signálem na celém území České republiky, a to včetně rozlišení typu sítě v dané oblasti. SAZKAmobil využívá sítě Vodafone, proto je naše pokrytí identické se sítí Vodafone.

Můžu se SAZKAmobilem používat LTE?
LTE připojení můžete využívat ke všem našim datovým tarifům bez příplatku.
Co najdu na mapě prodejen?

Mapa prodejen vám najde nejbližší místo poskytující služby SAZKAmobil. Na těchto místech můžete například dobít kredit své předplacené karty, zaplatit Vyúčtování Šťastného tarifu nebo si vsadit SAZKAmobil šanci.

Kredit

Jaká je platnost úvodního kreditu? Za jak dlouho musím dobít?

Úvodní kredit získáte nákupem nové SIM karty a je ve výši 150 Kč. Můžete ho použít na volání, SMS a nákup zvýhodněných balíčků. Nelze ho využít na nákup prémiových služeb. Úvodní kredit má platnost 3 měsíce a nejpozději v den jeho vypršení je nutné SIM kartu dobít. Pokud tak neučiníte, bude vaše SIM karta deaktivována. Kredit, který si sami dobijete, má prodlouženou platnost 6 měsíců.

Jak zjistím aktuální výši kreditu a jeho platnost?

Aktuální výši kreditu nejrychleji zjistíte zasláním kódu *11# nebo zašlete K na číslo 8866. Můžete ale také použít Internetovou, Mobilní nebo Hlasovou Samoobsluhu, kde uvidíte i rozdělení na standardní a případný bonusový kredit. Výši kreditu vám rádi ZDARMA sdělíme i na Zákaznické lince. Po každém dobití nebo nákupu služby vám zašleme stav kreditu SMS zprávou.

Jaká je platnost standardního kreditu? Za jak dlouho musím dobít?

Standardní kredit je kredit, který si sami dobijete a má platnost 6 měsíců. O výši kreditu a jeho platnosti vás pravidelně informujeme SMS zprávami, emailem nebo si ho můžete zkontrolovat ve své Mobilní a Internetové Samoobsluze. Dobijte tedy nejdéle do 6 měsíců.

Jak a kde si mohu dobít kredit?

Kredit předplacenky můžete dobít na více než 7500 terminálech SAZKA. Dobít můžete také pohodlně online z platební karty nebo účtu. Minimální částka pro dobití je 200 Kč.

Co je to bonusový kredit a jaká je jeho platnost?
Bonusový kredit můžete získat jako speciální nabídku během marketingových akcí. Jeho platnost a výše je vždy uvedena v podmínkách konkrétní akce. Čerpá se zpravidla jako první (tedy před čerpáním standardního nebo vstupního kreditu) a lze ho využít na volání, SMS a data, nikoli na prémiové služby. O zbývající platnosti vás pravidelně informujeme SMS zprávami a emailem.
Za jak dlouho po dobití se načte kredit?
Kredit se připíše během několika minut a dobití vám vždy potvrdíme SMS zprávou na číslo, které jste si zadali. Pokud by se tak nestalo, zkontrolujte prosím správnost dobíjeného čísla. Kdykoli kontaktujte Zákaznickou linku, která proces dobíjení zkontroluje a podá vám aktuální informace. V případě dobíjení přes terminál SAZKA si prosím připravte doklad o dobíjení s číslem transakce.
Jak převedu kredit jinému zákazníku SAZKAmobilu?

Kredit ze své SAZKAmobil předplacenky můžete zdarma převést na jakoukoli aktivní předplacenou SAZKAmobil předplacenku, a to v Internetové nebo Mobilní Samoobsluze. Minimální částka pro převod je 100 Kč, maximální 500 Kč. Převodem se prodlužuje platnost kreditu u obdarovaného zákazníka. Převodem kreditu není možné čerpat odměnu za dobití. Převedenou částku uvidí obdarovaný zákazník v přehledu dobití, dárce pak ve výpisu čerpání.

Jak dobít kredit platební kartou přes internet?
Dobíjet kredit přes internet lze přímo z hlavní stránky www.sazkamobil.cz nebo z Internetové Samoobsluhy. Po zvolení částky, dobíjeného telefonního čísla a telefonního čísla, na které chcete zaslat potvrzení o dobití, zadáte potřebné údaje o vaší platební kartě. Jakmile je transakce autorizovaná, kredit připíšeme a potvrdíme vám to SMS zprávou. Pokud dobijete alespoň 300 Kč, získáte odměnu za dobití. Automaticky je nastavená odměna Levné volání a SMS (volání za 1,50 Kč/min a SMS za 1,30 Kč do všech sítí). Vybrat si ale můžete i z dalších odměn - Mobilní internet 500 MB zdarma, Neomezené volání a SMS v síti SAZKAmobil nebo Kredit 50 Kč navíc. Výběr odměny proveďte před dobitím, po dobití se vám ihned odměna aktivuje.
Jak si můžu dobít kredit rovnou z mobilu?

V Mobilní Samoobsluze si zadejte výši dobíjené částky a údaje o vaší platební kartě nebo účtu. Při dobití minimálně 300 Kč si vyberte jednu z odměn. Pokud ještě nemáte Mobilní aplikaci, stáhněte si ji zdarma z Google Play (Android), anebo App Store (iOS).

SAZKAmobil šance

Jak často se losuje SAZKAmobil šance?
Slosování je každé první pondělí v měsíci a vždy hrajeme o jackpot v minimální výši 250.000 Kč.
Můžu hrát SAZKAmobil šanci, i když zrovna nepotřebuji dobít?
Ano, na terminálu SAZKA si vyplňte sázenku SAZKAmobil šance a vsaďte si na nejbližší slosování. Jedno vsazené pětičíslí stojí 20 Kč a hrajete o jackpot v minimální výši 250.000 Kč a další finanční výhry. 
Co je to SAZKAmobil šance?
SAZKAmobil šance je hra o jackpot v minimální výši 250.000 Kč a další finanční výhry. Zúčastnit se můžete při každém dobíjení nebo platbě Vyúčtování za Šťastný tarif na terminálech SAZKY. Vsadit si můžete i samostatně, a to vyplněním sázenky. Losuje se každé první pondělí v měsíci. Každý pátý vyhrává.
Jak můžu hrát, když platím Vyúčtování za Šťastný tarif?
Platí-li své Vyúčtování na terminálu SAZKA, potvrďte kromě částky k úhradě také účast v SAZKAmobil šanci. Pokud například platíte 400 Kč a chcete SAZKAmobil šanci hrát, dostanete nazpět dvě potvrzení - jedno o vsazení 40 Kč do hry a druhé potvrzení o úhradě 400 Kč za vaši fakturu. 
Kolik vyhraju, když jsem vsadil při dobíjení 40 Kč na stejná čísla?
Pokud například ve svém tiketu správně tipnete výherní trojčíslí a vsadili jste dvakrát (tedy za 40 Kč), vyhráváte 2x750 Kč, tedy 1.500 Kč. 
Kolik si vsadím, když dobíjím větší částku?
Hrajete-li současně s dobíjením nebo platbou Vyúčtování platí, že za každých 200 Kč hrajete za 20 Kč. Tedy např. při dobití 400 Kč dostanete potvrzení o vsazení 40 Kč (dvě sázky po 20 Kč) a zároveň vám připíšeme kredit 400 Kč za cenu zbylých 360 Kč. Vsadit a dobít je tedy pro vás vždy výhodné.
Jak můžu hrát SAZKAmobil šanci, když dobíjím předplacenou kartu?
Při dobíjení předplacenky na terminálu SAZKA si vyberte částku k dobití a potvrďte, že chcete hrát SAZKAmobil šanci. Pokud například dobíjíte 200 Kč a chcete hrát SAZKAmobil šanci, dostanete nazpět dvě potvrzení - jedno o vsazení 20 Kč do hry a druhé o připsání 200 Kč kreditu. 
Do kdy mohu vsadit SAZKAmobil Šanci?

Vsadit si můžete každý den. Sázky není možné přijmout pouze v čase 00:00 - 1:15 z důvodu údržby systému. V den losování přijímáme sázky do 16:45, sázky přijaté po 16:45 budou zařazeny do losování v dalším měsíci. Vzor sázenky a podrobné podmínky najdete zde.

 

SAZKAmobil Samoobsluha

Jak se přihlásím do Samoobsluhy SAZKAmobilu?
Samoobsluha je přístupná na stránce www.sazkamobil.cz, v Mobilní Samoobsluze, nebo na *11. Všechny uvedené kontakty jsou přístupné nonstop a jsou zdarma. Přístup do Samoobsluhy je vždy chráněn heslem, které jsme vám sdělili hned po aktivaci vaší SIM karty. Heslo si kdykoli můžete sami změnit.
Co znamená Hodnocení v Samoobsluze?
Prostřednictvím Hodnocení nám můžete sdělit, jak jste s naší Samoobsluhou spokojeni. Děkujeme vám za všechny podněty a připomínky, jsou pro nás vodítkem pro další zlepšení.
K čemu slouží Hlasová samoobsluha na čísle *11?
Hlasová Samoobsluha vám pomůže např. nastavit vaše služby, zjistit stav a dobu platnosti kreditu nebo využít SAZKAmobil asistenci. Je připravena zejména pro zákazníky, kteří nechtějí používat internet. Hlasová Samoobsluha je zdarma.
Kde si mohu zkontrolovat nastavení a využívání služeb a jednotlivá Vyúčtování?
Kompletní přehled najdete v Internetové a Mobilní Samoobsluze. Uvidíte zde aktuální stav a čerpání kreditu, aktuální služby a máte možnost také služby nastavovat. Pokud máte předplacenku, výpis všech hovorů a jiných placených služeb najdete na záložce Výpisy. Se Šťastným tarifem na tomto místě najdete nejen výpis hovorů, ale i přehled všech Vyúčtování - vidíte také, zda Vyúčtování jste už zaplatili nebo ještě něco k zaplacení zbývá.
Kde mohu změnit své osobní údaje?
Osobní údaje můžete zadávat a měnit v Internetové a Mobilní Samoobsluze v záložce Osobní, nebo ZDARMA na Zákaznické lince. Doporučujeme vám uvádět kontaktní emailovou adresu.
Co znamená měření úrovně signálu v Mobilní Samoobsluze?
V Mobilní Samoobsluze najdete přehledné informace o typu mobilní sítě, síle signálu a slovní hodnocení kvality signálu. Můžete nám také své aktuální informace zaslat a my je ve spolupráci s provozovatelem sítě využijeme pro zlepšení kvality - stačí zvolit možnost: "Předat data".
Co umí aplikace SAZKAmobilu a kde ji získám?
Mobilní aplikace vám umožní pohodlně a rychle ovládat všechny služby, pořizovat výhodné balíčky, zjistit aktuální výši nebo platnost svého kreditu. Zákazníci se Šťastným tarifem navíc mají přehled o vystavených fakturách a mohou je přímo platit. Aplikaci zdarma získáte z Google Play (Android), anebo App Store (iOS).
Jak mohu ovládat účet přes SMS samoobsluhu?

SMS Samoobsluhu využijete pro nákup výhodných balíčků na volání, SMS i data. Na číslo 8866 pošlete kód vybraného balíčku a o zbytek se už postaráme my. Částku za nákup balíčku strhneme z vašeho kreditu, ihned balíček aktivujeme a odešleme vám potvrzovací SMS zprávu. Seznam SMS kódů k jednotlivým balíčkům najdete ZDE.

Jak si objednám v Samoobsluze balíčky služeb na delší dobu?
Opakovaný automatický nákup vybraného balíčku si můžete nastavit v Internetové i Mobilní Samoobsluze. Balíčky platíte postupně při jejich aktivaci, nemusíte tedy dobíjet hned celou částku. Pokud si např. objednáte 1.2. datový balíček 200 MB na měsíc s trojnásobným opakováním, dojde k aktivaci tří datových balíčků 200 MB v časové posloupnosti 1.2. - 1.3., 1.3. – 1.4. a 1.4. – 1.5. Balíček se vždy aktivuje v naplánovaném termínu. Pokud tedy balíček vyčerpáte dříve než za měsíc, nebude se vám ihned aktivovat další balíček z posloupnosti. Rozhodnete-li se před uplynutím doby posloupnosti zakoupit jiný datový balíček, dojde ke zrušení celé posloupnosti opakování. Pokud byste si v tomto časovém období zakoupili jiný než datový balíček (tj. balíček na volání a SMS), poběží automatické opakování předvoleného datového balíčku bez přerušení.
Kde zjistím dobu platnosti kreditu a předplacené karty?
Informaci o výši a platnosti kreditu, stejně tak i předplacené karty najdete ve své Internetové nebo Mobilní Samoobsluze, případně vám ji rádi sdělíme na bezplatné Zákaznické lince *11. Upozornění o blížícím se vypršení a platnosti kreditu posíláme SMS zprávou a emailem.
Co je Hláška o volání do jiné mobilní sítě, jak ji aktivuji či zruším?
Tato hláška vás upozorňuje na to, že voláte mimo síť SAZKAmobil. Můžete ji snadno zrušit ve své Internetové nebo Mobilní Samoobsluze nebo ZDARMA prostřednictvím Zákaznické linky *11.

Roaming a volání do zahraničí

Jaký je rozdíl mezi roamingem a mezinárodním voláním?
Roaming je volání ZE zahraničí. Volání ZE zemí Evropské unie je za stejné ceny, jako když voláte doma v České republice. Pokud máte nějaký zvýhodněný balíček, jednotky (minuty, SMS, nebo MB dat) z něj čerpáte i při využívání v Evropské unii. Volání ze zemí mimo Evropskou unii má své ceny, podle příslušných Zón. Mezinárodní volání je volání DO zahraničí, Z České republiky. Platí pro něj ceny podle jednotlivých příslušných Regionů. Do vybraných zemí (Německo, Rakousko, Slovensko, Polsko, Čína a Vietnam) je volání za 2,50 Kč, s balíčkem Moje země dokonce za 2,10Kč/1,80Kč za minutu. Všechny ceny a rozdělení zemí do regionů v detailu najdete v našem Ceníku
Jaké jsou podmínky služby Moje země?
Balíček Moje země je pro vás výhodný, pokud často voláte do sousedních zemí nebo Vietnamu a Číny. Zaručí vám volání za pouhou 1,80 Kč/min k našim sousedům (Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko) a za 2,10 Kč/min do Vietnamu a Číny. Pořizovací cena balíčku je 79 Kč a platí jeden měsíc.
Jak se dozvím, do jaké sítě jsem se v zahraničí přihlásil a kolik stojí hovory a SMS?
Informace o tom, do jaké sítě jste v zahraničí připojen, se vám objeví na displeji telefonu ihned po přihlášení telefonu do dané sítě. Současně vám zasíláme také SMS zprávu s přehledem cen volání. V zemích EU je to jednoduché – za minutu hovoru z předplacenky zaplatíte 2,50 Kč, při volání ze Šťastného tarifu platíte 0,90 Kč/min. Cena SMS je v obou případech 1,50 Kč. Ceny pro ostatní země najdete v Ceníku.
Jak je to s cenami roamingu ve Švýcarsku?
Švýcarsko je v Zóně 2, ceny volání a SMS najdete v platném Ceníku. Od září 2017 se data se účtují po 100 kB při ceně 7,70 Kč za 1 MB. Na rozdíl od Zóny 1 nelze využít data z „národního“ balíčku. 
Jaké bezplatné linky můžu využít v zahraničí?
Ze zahraničí se spojíte ZDARMA s naší Zákaznickou linku na +420 313 03 03 11.
Jak si aktivuji roaming a co zkontrolovat před cestou?

Roaming, nebo také Volání ze zahraničí, už máte na své SIM kartě nastaveno a můžete si ho sami změnit ve své Mobilní nebo Internetové Samoobsluze. Doporučujeme vám tedy před cestou aktuální stav v Samoobsluze zkontrolovat. Se Šťastným tarifem lze roaming používat od třetího zúčtovacího období. Ceny volání v dané zemi najdete v Ceníku a sdělíme vám je také SMS zprávou hned po příjezdu do dané země. V zemích EU voláte jen za 2,50 Kč/min z předplacené karty, nebo za 0,90 Kč/min při volání ze Šťastného tarifu.

Jaké jsou regiony pro mezinárodní volání?
Regionů pro mezinárodní volání je celkem pět. Pro volání do Regionů 0 a 1 je sazba 2,50 Kč/min. V těchto regionech jsou země, kam nejčastěji voláte – Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko, Vietnam a Čína. Úplný výčet zemí všech Regionů a cen najdete v našem Ceníku.
V jakém tvaru mám vytáčet telefonní číslo v zahraničí?
Při volání v zahraničí je nutné používat předvolbu +420. Teprve za ni vložte devítimístné telefonní číslo, které běžně používáte v ČR.
Jak na připojení k internetu v zahraničí (datový roaming)?
Internetové připojení v zahraničí využívá síť roamingového partnera v dané zemi. Cena v Evropské unii je 1,30 Kč/MB a účtuje se po 1kB. Data z balíčků se čerpají stejně jako doma, takže např. balíček 100 MB za 60 Kč můžete využít i pro datování v Evropské unii. Ceny pro ostatní země najdete v Ceníku.

SMS/MMS a volání

Co mám dělat, když mi ukradli telefon nebo SIM kartu?
Zavolejte nám ZDARMA na Zákaznickou linku (*11 z jiného SAZKAmobil čísla nebo na 800 77 11 11). Ověříme, zda jste majitelem daného telefonního čísla a zablokujeme ho. Pak už jen stačí koupit novou SAZKAmobil SIM kartu, na kterou vám převedeme původní telefonní číslo. Budete tedy opět majitelem svého původního telefonního čísla a vyhnete se všem komplikacím. Cenu za nákup nové SIM karty (150 Kč) vám převedeme do kreditu, stejně jako kredit zbývající na původní SIM kartě.
Na jaké síti SAZKAmobil funguje?
Fungujeme v rámci sítě Vodafone, máme tedy stejné pokrytí a stejnou kvalitu signálu jako tento mobilní operátor. Aktuální mapu pokrytí najdete na našich webových stránkách ZDE.

 

Jak se účtuje volání u SAZKAmobilu?
Hovory účtujeme po první provolané minutě po vteřinách. Stejně účtujeme hovory také v roamingu, pouze pro země Zóny 2 a 3 platí účtování po minutách.
Kolik stojí volání a SMS u SAZKAmobilu?
Základní cena volání je 2,50 Kč/min, SMS je za 1,50 Kč do všech sítí v ČR a ze zemí Evropské unie. Pokud využijete odměnu za dobití Levné volání a SMS, zaplatíte pouze 1,50 Kč/min a 1,30 Kč za SMS. Základní sazbu si také můžete snížit využitím našich výhodných balíčků, jejich kompletní přehled najdete v Ceníku. Novinkou je, že Balíčky můžete čerpat také při volání ze zemí EU.
Jak dlouho můžu čerpat volné minuty nebo SMS z balíčku?

Volné minuty a SMS můžete čerpat po dobu jednoho měsíce od aktivace balíčku, nelze je převádět do dalšího období. Vyčerpáte-li volné jednotky dříve, jednoduše si můžete dokoupit další výhodný balíček přes SMS kód, v Internetové, Mobilní nebo Hlasové Samoobsluze. S nákupem balíčku vám také rádi pomůžeme na Zákaznické lince (volejte *11), která vám je k dispozici ZDARMA 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Vyúčtování a platby

Jak si ověřím, zda jste přijali mou platbu?
Přijatou platbu vám vždy potvrdíme SMS zprávou, abyste měli okamžitou kontrolu. Ve vaší Samoobsluze pak uvidíte Vyúčtování jako Zaplacené. V opačném případě bude Neuhrazené nebo jen Částečně uhrazené. Nejpohodlnější je inkasní platba, při které termín úhrady hlídáme za vás.
Jak zaplatím Vyúčtování inkasem?
V Internetové Samoobsluze nebo na naší bezplatné Zákaznické lince si nastavíte tento způsob platby a pak už jen ve vaší bance povolíte čerpání pro náš účet. Nadále máte plnou kontrolu nad platbami - každé Vyúčtování vám potvrdíme SMS zprávou. Vyúčtování si také můžete zkontrolovat v Internetové nebo Mobilní Samoobsluze. Pokud máte zájem, můžeme vám Vyúčtování posílat i na vaši emailovou adresu.
Kde najdu platební údaje? Kolik a kdy mám zaplatit?
Vyúčtování můžete platit na terminálu SAZKA nebo prostřednictvím Internetové nebo Mobilní Samoobsluhy. Při platbě na terminálu stačí zadat jen telefonní číslo, vše ostatní si dohledáme v systému sami. Platíte-li bankovním převodem v Internetové nebo Mobilní Samoobsluze, je důležité zadat váš variabilní symbol. Najdete ho na každém Vyúčtování a je totožný s číslem vaší faktury. Splatnost Vyúčtování je 10 dnů. Všechny potřebné informace k platbě Vyúčtování vám také posíláme SMS zprávou.
Jak uhradím Vyúčtování?
Vyúčtování vašeho Šťastného tarifu vám posíláme každý měsíc, vždy po skončení zúčtovacího období. Toto období nemusí odpovídat kalendářnímu měsíci, stanovili jste si ho sami při aktivaci Šťastného tarifu a je neměnné. Vyúčtování najdete v Internetové Samoobsluze, ve zkrácené formě posíláme SMS zprávou a pokud nám sdělíte svoji emailovou adresu, pošleme vám ho také emailem.
Jak zaplatím Vyúčtování bankovním převodem?
Při platbě bankovním převodem pošlete platbu včetně variabilního symbolu na náš účet 220222/2700. Počítejte prosím s tím, že tento způsob platby trvá několik dní. Potřebujete-li Vyúčtování zaplatit rychle, využijte nejrychlejší způsob úhrady přes terminál SAZKA. Pohodlným způsobem úhrady přes bankovní účet je inkaso, kdy vám platby odchází automaticky.
Jak zaplatím Vyúčtování platební kartou přes internet?
Platbu provedete z Internetové nebo Mobilní Samoobsluhy. Po přihlášení jděte na záložku Výpisy a uhraďte podle instrukcí. O dokončení platby vás budeme informovat SMS zprávou. Jakmile se platba připíše na náš účet, Vyúčtování bude vidět jako Zaplacené.
Co mám dělat, když nestíhám zaplatit Vyúčtování včas?
Blíží-li se splatnost Vyúčtování, nebo už je dokonce po ní, nejrychlejší je zajít na jakýkoli ze 7500 terminálů SAZKA a uhradit Vyúčtování přímo tam. V případě, že není Vyúčtování včas uhrazeno, dojde automaticky k omezení některých služeb. Pokud potřebujete individuální řešení, kontaktujte nás prosím na Zákaznické lince *11. 
Přišla mi SMS o neuhrazeném Vyúčtování, co mám dělat?
Pokud není Vyúčtování zaplacené, hrozí omezení poskytovaných služeb. V tomto případě doporučujeme uhradit Vyúčtováním na terminálu SAZKA. Platba je u nás ihned a všechny služby vám zůstanou plně aktivní.
Co je Opravný daňový doklad (dobropis)?
Dobropis vystavujeme v případě opravy vašeho Vyúčtování. Posíláme vám ho také v případě, kdy hradíte Vyúčtování na terminálu SAZKA a současně hrajete SAZKAmobil šanci, protože vám chceme poskytnout slevu z Vyúčtování ve výši sázky.

SAZKAmobil asistence

Co je to SAZKAmobil asistence a s čím mi pomůže?
Pomůžeme Vám najít, co potřebujete - ať už hledáte lékaře, nebo nevíte, kdy budou na úřadě, kam potřebujete. Pomůžeme Vám, i pokud hledáte nějakého šikovného řemeslníka, nebo prostě jedete v autě a nemáte čas hledat na internetu sami. Stačí nám zavolat, a najdeme s vámi řešení. První takový hovor v každém měsíci je pro zákazníky SAZKAmobilu zdarma. Se SAZKAmobilem prostě máte i vytáčený internet.
Kolik za využití SAZKAmobil asistence zaplatím?
První hovor na SAZKAmobil asistenci v měsíci je zdarma. Při každém dalším hovoru platíte 6 Kč za minutu hovoru. Více informací najdete v  Ceníku.
Jak mohu kontaktovat SAZKAmobil Asistenci?
Stačí zavolat na bezplatnou Zákaznickou linku *11, v menu Hlasové Samoobsluhy vybrat volbu 8 Asistence a potvrdit ji opět jako 8 - spojení na operátora Asistence. 

Odměny

Jaké nabízíte odměny za dobití u SAZKAmobilu?
Odměnu za dobití si můžete zvolit při každém dobití nad 300 Kč. Na výběr máte 4 odměny – Levné volání a SMS do všech sítí (volání 1,50 Kč/min, SMS za 1,30 Kč), Mobilní internet 500 MB zdarma, Neomezené volání a SMS v síti SAZKAmobil nebo Kredit 50 Kč navíc. Odměnu je nutné nastavit ještě před dobitím (automaticky nastavená je odměna Levné volání a SMS). Po připsání kreditu se odměna ihned aktivuje a je platná celý měsíc. Každý měsíc si tak můžete vybrat právě tu odměnu, kterou nejvíce potřebujete. 
Komu je určena odměna Pohlednice Online a kdy ji mohu využít?
Každému zákazníkovi SAZKAmobil, který má naši Sazka Kartu nebo je plně registrovaný na Herním portálu Sazka.cz a dobije 300 Kč nebo více v období 15. 11. až 31. 12. 2017. Voucher je platný od 15. 11. 2016 do 31. 1. 2018. Pokud voucher sami nevyužijete můžete jej darovat, stačí přeposlat SMS.
Pro jaký typ formátu Pohlednice Online voucher/kód platí?
Platí pro všechny tři formáty pohlednice.
Kam mohu Pohlednice Online poslat?
Pohlednici můžete adresovat kamkoliv v rámci ČR.
Kde na jdu aplikaci pro zadání Pohlednice Online?
Aplikace je ke stažení v obchodě Google Play, vyžaduje Android 4.0.3 a vyšší, její velikost je 14,2 MB. Další možností je odeslat online pohlednici přímo z webové stránky www.pohledniceonline.cz
Kam se mám obrátit, když mi nepřišla SMS s voucherem nebo nefunguje?
Obraťte se prosím na naše Call Centrum *11 nebo 800 77 11 11 (voláte-li z jiného čísla). Když voucher nefunguje kontaktujte prosím zákaznickou telefonní linku České pošty 840 111 244 nebo mailem na mobilniaplikace@cpost.cz