Víte, že stav vašeho kreditu zjistíte jednoduše na *11#?

Podívejte se, na co dalšího se nás nejčastěji ptáte

Ceník a Všeobecné podmínky

Co je nového ve Všeobecných podmínkách od dubna 2017?
Všeobecné podmínky aktualizujeme každý rok, letos zejména doplňujeme dopad některých legislativních změn. Například zpřesňujeme popis typů kreditu, se kterými se můžete na předplacence setkat. Pro nové zákazníky jsou podstatné podmínky úvodního kreditu, pro stávající pak specifikace bonusového kreditu. Protože nově nabízíme Neomezené volání a SMS v síti SAZKAmobilu, museli jsme popsat i podmínky pro jejich čerpání. Stejně tak jsme potřebovali upřesnit maximální výši kreditu, která je nyní na jednom čísle 15.000 Kč. Doplnili jsme také instituce, na které se můžete obrátit v případě nějakého sporu. A na doporučení ČTÚ jsme ještě více vyladili část o tom, jak Vás informujeme o změnách a jakou máte možnost od nás případně odejít. Protože jsme féroví, od SAZKAmobilu  můžete odejít při jakékoli změně podmínek z naší strany. I proto, že my věříme, že Vás přesvědčíme především naší kvalitou.
Co je nového v Ceníku od července 2017?
Změny jsou jen drobné a spíše upřesňují to, co bylo v Ceníku z dubna, protože začnou naplno platit některé věci v roamingu. Konkrétně tedy upřesňujeme podmínky čerpání dokoupených datových balíčků (pro paušály), potvrzujeme, že příchozí hovory v roamingu budou v Evropské unii zdarma a datové balíčky se v Evropské unii budou čerpat jako doma – pokud si tedy koupíte například datový balíček 100 MB za 60 Kč, můžete z něj čerpat data i v Evropské unii. Dále přidáváme nový balíček 200 minut do všech sítí v ČR i v EU za 180 Kč, a na základě legislativy upravujeme stránky, které můžeme nabízet zdarma (podle zákona už můžeme takto nabízet pouze sazka.cz a sazkamobil.cz, abychom nikoho nediskriminovali).
Jak získám 500 MB zdarma za dobití?
První věcí je nastavit si správnou odměnu za dobití. Pokud Vás zajímá ta datová, pak si v Internetové nebo Mobilní Samoobsluze, případně na Zákaznické lince ZDARMA  nastavte Odměnu Mobilní internet zdarma. Za každé dobití jakýmkoli způsobem alespoň 300 Kč vám automaticky potom přidáme 500 MB zdarma. Hned po dobití můžete začít data čerpat, připsání balíčku Vám jako vždy potvrdíme SMS zprávou. Jen pozor, že pokud máte nějaký datový balíček už aktivní, dobitím a odměnou ho přemažete. Ale těch 500 MB za to určitě stojí, ne?
Kolik stojí volání do zahraničí?
Zjednodušili jsme pro Vás i ceny do zahraničí. Do vybraných, nejčastěji využívaných zemí (Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko, Vietnam a Čína) se od dubna dovoláte nově za 2,50 Kč za minutu. Pokud voláte často, můžete si volání ještě zlevnit, s balíčkem Moje země za 79 Kč se pak dostanete na ceny 2,10 Kč za minut pro Čínu a Vietnam a pouhých 1,80 Kč pro sousední země (Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko).
Jak získám balíčky 100 SMS anebo 2000 MB?
Balíčky lze dokoupit v Internetové nebo Mobilní Samoobsluze v části Balíčky. Pokud chcete dokoupit přes SMSky, stačí jen poslat kód R11 pro 2000 MB anebo S1 pro 100 SMS zdarma na číslo 8866. Balíček 100 SMS stojí nově jen 100 Kč, náš největší datový balíček 2000 MB pak vyjde na 390 Kč.
Kolik stojí volání v roamingu?
Ze zemí Evropské unie od dubna voláte za stejné ceny, jako kdybyste volali doma v České republice. Je to přehledné a jednoduché. Za volání s předplacenkou tak dáte pouze 2,50 Kč za minutu, se Šťastným tarifem jen 0,90 Kč, příchozí volání je za 0,30 Kč. Hovory se účtují po první provolané minutě po vteřinách. SMS pošlete za 1,50 Kč a jeden MB dat vás vyjde jen na 1,30 Kč. Pokud cestujete mimo Evropskou unii, ceny v konkrétní zemi Vám vždy pošleme, když do dané země dorazíte - samozřejmě si je ale můžete prohlédnout už před cestou, v našem kompletním Ceníku.
Kolik stojí volání na Modré a Bílé linky?
U nás stojí volání na Modré a Bílé linky stejně jako volání na jiné sítě v rámci ČR, tedy od dubna 2,50 Kč za minutu, při účtování 60+60, tuto cenu zaplatíte za každou minutu volání. Máme rádi jednoduchost a také nám to přijde fér.
Kolik stojí volání, SMS a MMS ze zahraničí (roaming)?
Volání v Evropské unii je od dubna ještě výhodnější než dřív – platíte stejné ceny jako doma v České republice. Za hovor zaplatíte pouze 2,50 Kč na předplacence, a dokonce 0,90 Kč na Šťastném tarifu - účtuje se  60+1, takže po první minutě po jednotlivých vteřinách. Příchozí hovor vyjde na 0,30 Kč za minutu a účtuje se od počátku po vteřinách – od 15.6. 2017 se pak příchozí hovory v Evropské unii přestanou účtovat úplně. SMS zpráva vyjde na 1,50 Kč, MMS je za 5 Kč. Příchozí hovory, SMS i MMS stojí stejně na předplacence, jako na tarifu. Ceny v ostatních zemích najdete v kompletním Ceníku.

Internet zdarma

Jak správně nastavit internet a MMS u SAZKAmobilu na telefonech s Androidem?

Nejjednodušší možností je zaslání konfigurační zprávy, která všechny potřebné změny provede za vás. Tuto zprávu si můžete nechat zaslat ZDE.

Pokud svůj telefon v seznamu nenajdete, můžete provést nastavení ručně:

Ruční nastavení:

Internet GPRS

Menu > Nastavení > (Další) > Mobilní sítě > Názvy přístupových bodů

Vytvořte nový přístupový bod nebo editujte stávající a zadejte parametry:

Jméno:
SAZKAmobil
Název příst. bodu APN:
sazkamobil
Typ příst. bodu:
default
MCC:
230
MNC:
03
Typ ověřování:
PAP
Ostatní parametry nevyplňujte. Profil uložte a označte jako výchozí (barevnou tečkou vpravo). Pro připojení k internetu je třeba mít aktivní Datové přenosy (Mobilní data). U telefonů na 2 SIM karty doporučujeme využívat 1. pozici pro SIM.
MMS GPRS

Menu > Nastavení > (Další) > Mobilní sítě > Názvy přístupových bodů

Vytvořte nový přístupový bod nebo editujte stávající a zadejte parametry: 

Jméno:
SAZKAmobil MMS
Název příst. bodu APN:
mms1
Typ příst bodu:
mms
Uživatelské jméno:
mms
Heslo:
mms
MMSC:
http://mms
Proxy server:
10.11.10.111
Proxy port:
80
MCC:
230
MNC:
03
Typ ověřování:
PAP
Co se stane po vyčerpání datového balíčku?

Balíček je na jeden měsíc. Pokud balíček vyčerpáte uplynutím této doby, tak pak balíček skončí a nastaví se Vám Internet na den (25 MB za 20 Kč). Ten se ale naúčtuje, až když začnete opět skutečně využívat datové služby. Pokud objem dat vyčerpáte před uplynutím doby, zpomalí se rychlost na 32kbit/s. Touto rychlostí můžete datovat do konce platnosti balíčku nebo do koupě nového. Koupí nového balíčku opět naskočíte na standardní plnou rychlost připojení. Pokud nechcete, aby po vypršení měsíčního balíčku naskočilo čerpání Internetu na den, nastavte si prosím v Internetové nebo Mobilní Samoobsluze službu „Bez denních dat“, a to Vám zajistí, že Internet na den mít nebudete. A jakmile zase budete mít zájem o měsíční balíček, jednoduše si ho vyberete podle svého.

Jak získám Internet zdarma za dobití?
Nejprve si ověřte, že máte vybranou odměnu Mobilní internet zdarma – můžete se na to podívat v Mobilní nebo Internetové samoobsluze, nebo Vám to ZDARMA potvrdíme na Zákaznické lince. Pak už stačí jakkoli dobít aspoň 300 Kč, a celých 500 MB je vašich na příští měsíc. Pokud ještě čerpáte nějaký datový balíček předtím, využijte ho na maximum, přidělením odměny se totiž zruší, aby uvolnil místo odměně - balíčku 500 MB zdarma.
Jak správně nastavit internet a MMS u SAZKAmobilu na telefonech iPhone?

Nejjednodušší možností je zaslání konfigurační zprávy, která všechny potřebné změny provede za vás. Tuto zprávu si můžete nechat zaslat ZDE.

Pokud svůj telefon v seznamu nenajdete, můžete provést nastavení ručně:

Ruční nastavení:

Nastavení internetu a MMS

Menu > Nastavení > Mobilní data > Mobilní datová sít'

Přejeďte na MOBILNÍ DATA a zadejte:

Název příst. bodu APN:
sazkamobil

Přejeďte na MMS a zadejte parametry:  

Název příst. bodu APN:
MMS1
Uživatel:
mms
Heslo:
mms
MMSC:
http://mms
MMS Proxy:
10.11.10.111:80

Telefon vypněte a zapněte. Pro datové služby je třeba mít aktivní Datové přenosy (Mobilní data).

Jak využiju Internet zdarma, když mám Šťastný tarif?
Se Šťastným tarifem 397 máteod dubna nově 500 MB zdarma na každý měsíc, se Šťastným tarifem 127 pak máte 200 MB zdarma každý měsíc, každé účtovací období. Nemusíte nic aktivovat, internet zdarma je už součástí tarifu. A pokud by vám náhodou toto množství dat nestačilo, jednoduše pošlete zdarma SMS zprávou kód R3 na číslo 8866 a za 47 Kč vám přidáme dalších 100 MB navíc.
Co znamená, že mohu využít ještě Internet zdarma navíc?
Při brouzdání po webech a aplikacích Skupiny můžete surfovat, aniž byste čerpali data z některého z datových balíčků. Zdarma si tak můžete užít weby a aplikace Skupiny KKCG: sazkamobil.cz, sazka.cz, sazkabet.cz, sazkafts.cz, fischer.cz a mnd.cz. Potřebujete jen mít aktivní některých z datových balíčků a můžete uvedené stránky sledovat naplno.
Jaký je rozdíl mezi službou Bez dat a Bez denních dat?
Naše balíčky jsou na měsíc, a jsou tou nejlepší volbou, když chcete data čerpat. Pokud ale žádný balíček není vybraný, při čerpání datových služeb naskočí Internet na den, který je přednastavený. To umožňuje být neustále připojený, i když jste nestihli koupit měsíční balíček. Pro zákazníky, kteří data čerpat nechtějí vůbec, doporučujeme nastavit službu „Bez dat“. Jakmile si to v budoucnu rozmyslíte, určitě si nějaký měsíční balíček u nás vyberete.
Jak funguje dokup dat u Šťastných tarifů?

Dokup dat je možný kdykoli během zúčtovacího období, v jeden okamžik je možné mít ale jen jeden platný datový balíček. Dokoupený balíček platí od okamžiku objednání do konce zúčtovacího období nebo do vyčerpání objemu dokupu avšak nejpozději do konce zúčtovacího období. Pokud objem dat vyčerpáte před koncem zúčtovacího období, zpomalí se rychlost na 32kbit/s. Touto rychlostí můžete datovat do konce období nebo do koupě nového. Dokupem nového balíčku opět naskočíte na standardní plnou rychlost připojení. 

Kredit

Jaká je platnost standardního kreditu? Za jak dlouho musím dobít?
Platnost standardního kreditu je stejná pro jakékoli dobití, v jakékoli výši, a to 6 měsíců od dobití. O zbývající platnosti Vás pravidelně informujeme SMS zprávami a emailem
Jak a kde si mohu dobít kredit?

Kredit SAZKAmobilu je možné dobít na více než 7500 terminálech Sazky, nebo přímo online - ať už z platební karty nebo z účtu. Minimální částka pro dobití je 200 Kč, za dobití alespoň 300 Kč si můžete vybrat jednu ze 4 odměn.

Jak zjistím aktuální výši kreditu a jeho platnost?
Aktuální výši standardního kreditu nejrychleji zjistíte zasláním kódu *11#. Můžete ale také použít Internetovou, Mobilní nebo Hlasovou samoobsluhu, kde uvidíte i rozdělení na standardní a případný bonusový kredit. Nově můžete stav zjistit i zasláním SMS kódu K na číslo 8866. Výši kreditu Vám rádi ZDARMA sdělíme i na Zákaznické lince, a také Vám po každém dobití, nebo nákupu jakékoli služby zašleme výši kreditu SMSkou.
Jaká je platnost úvodního kreditu? Za jak dlouho musím dobít?
Úvodní kredit je ten, který získáte koupí balíčků se SIM kartou. Platnost úvodního kreditu je od dubna 3 měsíce od aktivace. Kredit lze využít na volání, SMS a data, ale ne na premiové služby. O zbývající platnosti Vás pravidelně informujeme SMS zprávami a emailem. Aktuální výši zjistíte v Internetové, nebo Mobilní samoobsluze, případně zasláním speciálního kódu K na číslo 8866. Zaslání této SMS je zdarma. Jakmile dobijete, platnost SIM karty se prodlužuje o 6 měsíců.
Jak si můžu dobít kredit rovnou z mobilu?

Dobíjet je možné i přímo z Mobilní Samoobsluhy, stačí jen vybrat částku, kterou chcete dobít, a zadat údaje o Vaší platební kartě nebo účtu. Při dobití minimálně 300 Kč si můžete vybrat jednu z odměn. Pokud ještě nemáte mobilní aplikaci, stáhněte si ji zdarma z Google Play (Android), anebo App Store (iOS).

Za jak dlouho po dobití se načte kredit?
Kredit se připisuje do několika minut po dobití, vždy Vám to potvrdíme SMS zprávou - na číslo, které jste si pro informování vybrali. Pokud by kredit připsán nebyl, zkontrolujte prosím doklad o dobití, který jste dostali na terminálu, zda souhlasí telefonní číslo s tím, které jste chtěli dobít. Pokud ano, a přesto dobití nebylo připsáno, dejte nám vědět na Zákaznickou linku - mějte prosím po ruce doklad s číslem transakce, abychom mohli rychle prověřit.
Jak převedu kredit jinému zákazníku SAZKAmobilu?
Kredit můžete převést na jakékoli aktivní číslo předplacené karty u SAZKAmobilu, a to v Internetové nebo Mobilní Samoobsluze. Minimální částka pro převod je 100 Kč, maximem pak 500 Kč. Převedená částka je standardním kreditem, prodlužuje tedy platnost kreditu u obdarovaného zákazníka, není ale možné na ní čerpat Odměnu za dobití, pokud by byla vyšší než 300 Kč. Převedenou částku uvidí obdarovaný zákazník v přehledu dobití, dárce pak ve výpisu čerpání. Převádět nelze Úvodní, ani Bonusový kredit, pouze Standardní.
Jak dobít kredit platební kartou přes internet?
Dobíjení přes internet je možné přímo z hlavní stránky, případně v Internetové Samoobsluze. Po zvolení částky a telefonního čísla, na které chcete zaslat potvrzení dobití, zadáte potřebné údaje o Vaší platební kartě. Jakmile je transakce autorizovaná, kredit připíšeme a potvrdíme Vám to SMS zprávou. Pokud dobíjíte alespoň 300 Kč, automaticky Vám přidělíme i Vámi vybranou odměnu. I to Vám potvrdíme SMS zprávou.
Co je to bonusový kredit a jaká je jeho platnost?
Platnost bonusového kreditu vždy závisí na konkrétní akci, v rámci které jste tento kredit získali. Čerpá se zpravidla jako první a využít bonusový kredit můžete na volání, SMS a data, nikoli však na premiové služby. O zbývající platnosti Vás pravidelně informujeme SMS zprávami a emailem. Bonusový kredit nelze převádět jinému zákazníkovi.

SAZKAmobil šance

Můžu hrát SAZKAmobil šanci, i když zrovna nepotřebuji dobít?
Pokud máte svá oblíbená čísla, nebo pokud prostě chcete zkusit štěstí, můžete jednoduše své oblíbené pětičíslí vsadit na terminálu SAZKY. Vyberete si sázenku pro hru, zaškrtnete zvolená čísla a můžete vsadit na nejbližší losování. Jedno vsazené pětičíslí Vás vyjde na 20 Kč - i za dvacetikorunu tedy můžete hrát o jackpot, který je vždy nejméně 250 000 Kč!
Jak často se losuje SAZKAmobil šance?
Slosování je každé první pondělí v měsíci a pokaždé hrajeme nejméně o 250 000 Kč v jackpotu. Některou z výher vyhrává každý pátý.
Kolik vyhraju, když jsem vsadil při dobíjení 40 Kč na stejná čísla?
Pokud je vylosováno například stejné trojčíslí, jako jste vsadili, a vsadili jste 40 Kč, vyhrajete 2x750 Kč, tedy 1500 Kč.
Jak můžu hrát SAZKAmobil šanci, když dobíjím předplacenou kartu?
Hrát můžete při dobíjení na terminálu SAZKY. Vyberete si, kolik chcete dobít a potvrdíte, že chcete SAZKAmobil šanci hrát. Pokud například dobíjíte 200 Kč a chcete SAZKAmobil šanci hrát, dostanete nazpět dvě potvrzení - jedno vám potvrdí vsazení 20 Kč do hry, a druhé, že Vám připíšeme 200 Kč kreditu za cenu 180 Kč ze zmíněného dobíjení.
Co je to SAZKAmobil šance?
Zúčastnit se hry SAZKAmobil šance je jednoduché. Při každém dobíjení nebo platbě Vyúčtování za Šťastný tarif na terminálech SAZKY si zároveň můžete vsadit, případně hru můžete hrát i samostatně za 20 Kč. Losuje se každý měsíc a v jackpotu je vždy minimálně 250 000 Kč!
Kolik si vsadím, když dobíjím větší částku?
Pro dobíjení spolu se hrou platí, že za každých dobitých 200 Kč můžete hrát za 20 Kč - pokud tedy dobijete 400 Kč, dostanete potvrzení o vsazení 40 Kč a zároveň Vám připíšeme kredit 400 Kč za cenu zbylých 360 Kč.
Jak můžu hrát, když platím Vyúčtování za Šťastný tarif?
Hrát můžete při platbě na terminálu SAZKY. Vyberete si, kolik chcete zaplatit a potvrdíte, že chcete SAZKAmobil šanci hrát. Pokud například platíte 400 Kč a chcete SAZKAmobil šanci hrát, dostanete nazpět dvě potvrzení - jedno vám potvrdí vsazení 40 Kč do hry, a druhé, že použijeme 400 Kč na úhrady Vaší faktury. V Internetové Samoobsluze pak ještě můžete najít dobropis na 40 Kč - to je jen proto, aby to bylo v pořádku i účetně.
Do kdy mohu vsadit SAZKAmobil Šanci?
Vsadit si můžete každý den kromě 00:00 - 1:15, kdy provádíme údržbu systému. V den losování přijímáme sázky do 16:45, sázky přijaté po 16:45 budou zařazeny do slosování v dalším měsíci. Vzor sázenky a podrobné podmínky najdete zde.

SAZKAmobil Samoobsluha

Co umí aplikace SAZKAmobilu a kde ji získám?
Pomocí Mobilní aplikace můžete ovládat všechny služby, měnit a dokupovat je a zjistit aktuální výši kreditu. Pro zákazníky, kteří mají Šťastný tarif, navíc umožňuje prohlížet vystavené faktury, platit je, a také dokupovat datové balíčky 100 MB.
Co je Hláška o volání do jiné mobilní sítě, jak ji aktivuji či zruším?
Tato hláška je nastavena jako základní provozovatelem sítě, tedy Vodafonem, a upozorňuje na to, když voláte mimo síť SAZKAmobilu. Protože máme ceny stejné do všech sítí, nemá tak úplně smysl - pokud ji nechcete, stačí si změnit v Internetové nebo Mobilní Samoobsluze, případně ZDARMA na Zákaznické lince.
Kde zjistím dobu platnosti předplacené karty?
Informaci o kreditu, stejně jako o jeho platnosti, najdete buď v Internetové nebo Mobilní Samoobsluze, nebo Vám ji rádi řekneme na Zákaznické lince. Pokud si ke svým osobním údajům přidáte email, budeme Vám upozornění na vypršení kreditu kromě standardní SMS posílat i emailem.
Kde si mohu zkontrolovat nastavení a využívání služeb a jednotlivá Vyúčtování?
Na úvodní straně v Samoobsluze máte přehled o aktuálním stavu kreditu nebo čerpání. Na záložce Nastavení pak najdete Vaše aktuální služby a můžete je měnit a dokupovat. Pokud máte předplacenku, výpis všech hovorů a jiných placených akcí najdete na záložce Výpisy. Se Šťastným tarifem na tomto místě najdete nejen výpis hovorů, ale i přehled všech Vyúčtování - vidíte také, zda Vyúčtování jste už zaplatili nebo ještě něco k zaplacení zbývá.
Jak si objednám v Samoobsluze balíčky služeb na delší dobu?
Jednoduché objednání ocení zejména ti zákazníci, kteří si pravidelně aktivují stejné balíčky. V Internetové i Mobilní Samoobsluze je možné zvolit balíček a po jeho časovém vypršení se automaticky aktivuje nový (příklad: Pokud si objednáte 1.2. balíček 200 MB na měsíc s trojnásobným opakováním, dojde k aktivaci tří balíčků v časové posloupnosti 1.2 - 1.3, 1.3. – 1.4. a 1.4 – 1.5. Když vyčerpáte balíček dříve, tak se následující aktivuje až k původně plánovanému termínu. Balíček zaplatíte až v okamžiku aktivace.  V případě, že předtím provedete aktivaci jiného balíčku stejného typu jako je balíček v posloupnosti (např. 4.2.), dojde ke zrušení celé posloupnosti opakování.
K čemu slouží Hlasová samoobsluha na čísle *11?
Hlasová Samoobsluha je pro ty, kteří nechtějí hledat na internetu a pro zjištění základních věcí a nastavení si raději zavolají. Vyslechnout si tak mohou stav kreditu, dokdy platí, změnit některé služby, nebo nově využít SAZKAmobil asistenci. Využití Hlasové Samoobsluhy je samozřejmě zdarma.
Co znamená Hodnocení v Samoobsluze?
Zpětná vazba nás velmi zajímá, napište nám prosím, jak se Vám líbí Internetová nebo Mobilní Samoobsluha, případně cokoli dalšího k našim službám byste nám chtěli sdělit – každým podnětem se zabýváme a děkujeme za něj.
Jak se přihlásím do Samoobsluhy SAZKAmobilu?
Samoobsluhy jsou přístupné na webu na sazkamobil.cz, nebo v Mobilní aplikaci, nebo na *11. Všechny jsou přístupné nonstop a jsou zdarma. Přístup samotný je chráněn heslem, které jsme Vám poslali hned po aktivaci SIM karty a které si kdykoli můžete sami změnit. V rámci SMS Samoobsluhy můžete některé balíčky dokoupit i přes SMS kód, který zdarma pošlete na číslo 8866. 
Co znamená měření úrovně signálu v Mobilní Samoobsluze?
S naší aplikací máte přehledné informace o typu mobilní sítě, síle signálu a slovní hodnocení kvality signálu. Můžete nám také své aktuální informace zaslat a my se je pokusíme ve spolupráci s provozovatelem sítě (Vodafone) využít pro zlepšení kvality - stačí zvolit možnost: "Předat data".
Jak mohu ovládat účet přes SMS samoobsluhu?
SMS Samoobsluha je po ruce zejména, když si chcete dokoupit vybraný balíček, ať už jde o data, nebo i volání. Vybraný kód se pak pošle zdarma na číslo 8866, a my už zařídíme zbytek. Zkontrolujeme, zda je na daný balíček dostatek kreditu, a pokud ano, tak hned balíček zprovozníme. Jako vždy Vám vše potvrdíme zpět SMS zprávou, abyste měli pořád přehled. Seznam SMS kódů najdete ZDE.
Kde mohu změnit své osobní údaje?
Údaje lze zadávat a měnit v Internetové Samoobsluze v záložce Osobní, nebo ZDARMA na Zákaznické lince. Zejména doporučujeme doplnit ke svým osobním údajům email- budete vždy vědět, co chystáme, nebo třeba, zda jste nevyhráli v SAZKAmobil šanci.

Pokrytí/LTE

Můžu se SAZKAmobilem používat LTE?
Datové služby přes technologii LTE máme v SAZKAmobilu od 18. května. LTE přidáme ke všem datovým tarifům bez příplatku, půjde využívat i v rámci Odměny za dobití 500 MB zdarma. Pro využití LTE je potřeba telefon nebo tablet, který LTE podporuje, a také LTE SIM karta. Všechny naše SIM karty už LTE mají.
Kde najdu mapu pokrytí a jak v ní hledat?
Mapa pokrytí zobrazuje pokrytí celé republiky, včetně rozlišení typu sítě, která se v dané oblasti nachází. Jde o pokrytí operátora Vodafone, na jehož síti SAZKAmobil funguje.
Jaká je rychlost LTE u SAZKAmobilu?
Rychlost datového připojení je ovlivněna především samotným koncovým zařízením (telefonem nebo tabletem), pokrytím v dané lokalitě, aktuálním vytížením sítě a dalšími faktory. Maximální rychlost LTE u SAZKAmobilu je cca 15 Mbps.
Jaké je pokrytí LTE u SAZKAmobilu?
SAZKAmobil využívá síť Vodafonu, takže pokrytí LTE odpovídá pokrytí tohoto mobilního operátora. Pokrytí konkrétní míst je možné si ověřit v Mapě pokrytí.
Jaké jsou ceny za LTE u SAZKAmobilu?
U SAZKAmobilu se za LTE nepřiplácí a je aktivováno u všech datových služeb v ceně.
Jak mohu využívat LTE?
Naplno data u SAZKAmobilu využijete, když máte:
  • LTE SIM kartu (U SAZKAmobilu máme pouze LTE SIM karty)
  • Přístroj podporující LTE (telefon nebo tablet), se správným nastavením dat, zejména APN (je stejné jako pro 2G/3G)
  • Datový balíček. Datový balíček si můžete objednat prostřednictvím Internetové nebo Mobilní Samoobsluhy, případně na Zákaznické lince *11.
LTE není třeba nijak aktivovat, zapne se automaticky k datovým službám.
Co najdu na mapě prodejen?
Mapa prodejen Vám najde nejbližší místo, kde můžete naše služby zakoupit, nebo svou kartu dobít. Pokud máte Šťastný tarif, na prodejnách s terminálem SAZKY jednoduše zaplatíte i Vaše Vyúčtování za naše služby. Jak při dobíjení, tak při platbě faktury můžete také vsadit SAZKAmobil šanci.

SMS/MMS a volání

Na jaké síti SAZKAmobil funguje?

Fungujeme v rámci sítě Vodafone, máme tedy stejné pokrytí a stejnou kvalitu signálu jako tento mobilní operátor. Ostatní věci si ale řešíme sami, takže můžeme nabídnout služby, které jsou unikátní možností splnit si své sny, jako třeba díky hře SAZKAmobil šance.

Co mám dělat, když mi ukradli telefon nebo SIM kartu?
Zavolejte nám ZDARMA na Zákaznickou linku z jiného telefonu - buď *11, pokud budete volat z jiného SAZKAmobil čísla, nebo na 800 77 11 11. Jen si Vás ověříme jako majitele čísla, číslo zablokujeme a poradíme, jak ho obnovit. Kupte jakoukoli novou naši SIM kartu, znovu zavolejte a číslo nové SIM karty se použije jako přechodné - převedeme Vám původní číslo, takže budete zase k dostižení na čísle, které Vaši blízcí dobře znají. Částku 150 Kč, kterou zaplatíte za novou kartu, Vám převedeme a sloučíme s původním kreditem, který jste měli, takže Vás výměna SIM karty u nás vlastně nic nestojí.
Jak dlouho můžu čerpat volné minuty nebo SMS z balíčku?

Volné minuty platí po dobu jednoho měsíce, nepřevádějí se do dalšího. Když volné minuty vyčerpáte, jednoduše dokoupíte další přes SMS kód, v Internetové, Mobilní nebo Hlasové Samoobsluze, případně Vám rádi pomůžeme na Zákaznické lince na *11, kam nám můžete volat ZDARMA 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Jak se účtuje volání u SAZKAmobilu?
Hovory účtujeme po první minutě po vteřinách - to znamená, že za hovor například do Vodafonu, který bude trvat 1:12 min, zaplatíte od dubna 3 Kč, pokud budete volat za základní sazbu. Čerpejte odměnu Levné volání a stejný hovor vás bude stát jen 1,80 Kč, tedy o 40 % méně. Cenu si také můžete snížit využitím balíčků 30 min, 100 min, 100+100, 200+200 nebo 1000 min. Všechny tyto balíčky můžete nově od dubna čerpat i při volání z Evropské unie.
Kolik stojí volání a SMS u SAZKAmobilu?
Cenu volání si vyberete sami, podle toho, jak Vám to vyhovuje nejlépe. Základní cena je od dubna 2017 2,50 Kč do VŠECH sítí v ČR a pro volání ze zemí Evropské unie, v rámci čerpání odměny Levné volání za minutu dáte jen 1,50 Kč, při využívání placených balíčků čerpáte minuty zdarma v rámci daného balíčku - také do VŠECH sítí v ČR i při volání z Evropské unie.

Roaming a volání do zahraničí

Jak na připojení k internetu v zahraničí (datový roaming)?
Připojení k internetu využívá síť roamingového partnera v dané zemi. Cena v Evropské unii je 1,30 Kč/MB, a účtuje se po 1kB. Od 15.6. se to změní, a budete moci čerpat data z balíčků, platných doma – tedy například 100 MB za 60 Kč můžete využít i v Evropské unii. Ceny pro ostatní země najdete v Ceníku.
Jak si aktivuji roaming a co zkontrolovat před cestou?
Roaming, nebo také Volání ze zahraničí, není potřeba na předplacené kartě nijak nastavovat, udělali jsme to za Vás. Protože si ale nastavení můžete sami měnit, je rozhodně dobré si aktuální stav v Samoobsluze před cestou ověřit. Pokud máte Šťastný tarif, roamingové služby máte k dispozici od třetího zúčtovacího období. Ceny volání v dané zemi najdete v Ceníku, pošleme Vám je také SMS zprávou, hned jak do dané země dorazíte. V zemích Evropské unie to je jednoduché - voláte za 2,50 Kč s předplacenkou a za 0,90 Kč se Šťastnými tarify.
Jak se dozvím, do jaké sítě jsem se v zahraničí přihlásil a kolik stojí hovory a SMS?
Zahraniční síť se Vám objeví na displeji v zahraničí, hned jak se telefon do ní sám přihlásí. Pošleme Vám také zdarma SMS zprávou shrnutí všech cen. V Evropské unii to je nyní jednoduché - od dubna voláte za 2,50 Kč za minutu na předplacence, a 0,90 Kč na Šťastném tarifu. SMS pošlete domů jen za 1,50 Kč.
Jaké jsou podmínky služby Moje země?
Spojili jsme země, kam nejčastěji voláte – Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko, Vietnam a Čínu do balíčku Moje země. Za cenu 79 Kč máte na měsíc skvělé ceny za odchozí hovory do těchto zemí – na Slovensko, do Polska, Německa a Rakouska se dovoláte za 1,80 Kč za minutu, do Vietnamu a Číny Vás volání vyjde na 2,10 Kč za minutu.
V jakém tvaru mám vytáčet telefonní číslo v zahraničí?
Telefonní číslo je potřeba v roamingu používat v mezinárodním formátu, tedy i s předvolbou - pro Českou republiku to je +420, německá čísla mají například +49.
Jaký je rozdíl mezi roamingem a mezinárodním voláním?
Roaming je volání ZE zahraničí. Volání ZE zemí Evropské unie je za stejné ceny, jako když voláte doma v České republice. Pokud máte nějaký zvýhodněný balíček, jednotky (minuty, SMS, nebo MB dat) z něj čerpáte i při využívání v Evropské unii. Volání ze zemí mimo Evropskou unii má své ceny, podle příslušných Zón. Mezinárodní volání je volání DO zahraničí, Z České republiky. Platí pro něj ceny podle jednotlivých příslušných Regionů. Do vybraných zemí (Německo, Rakousko, Slovensko, Polsko, Čína a Vietnam) je volání za 2,50 Kč, s balíčkem Moje země dokonce za 2,10Kč/1,80Kč za minutu. Všechny ceny a rozdělení zemí do regionů v detailu najdete v našem Ceníku
Jaké jsou regiony pro mezinárodní volání?
Regionů pro mezinárodní volání je celkem pět, ale abychom Vám to zjednodušili, spojili jsme ceny za volání do Regionů 0 a 1 na 2,50 Kč/min. V těchto regionech jsou země, kam nejčastěji voláte – Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko, Vietnam a Čína. Konkrétní země, které jsou v každém z regionů, najdete v kompletním Ceníku.
Jak je to s cenami roamingu ve Švýcarsku?
Švýcarsko je od poloviny června v Zóně 2, takže pro něj platí ceny jako pro ostatní země z této oblasti – 30 Kč/min, 10 Kč SMS, data 220 Kč/MB.
Jaké bezplatné linky můžu využít v zahraničí?
Ze zahraničí se spojíte ZDARMA s naší Zákaznickou linku na +420 313 03 03 11, poradíme Vám zejména s cenou hovorů v dané zemi. Ty Vám zasíláme také hned, jak do konkrétní země dorazíte.

Sazka Klub

Kde je možné spárovat členství v Sazka Klubu s telefonním číslem SAZKAmobilu pro čerpání odměn za dobití?
Propojení čísla karty Sazka Klubu a telefonního čísla SAZKAmobilu je možné provést na Internetové nebo Mobilní Samoobsluze, případně zdarma na Zákaznické lince *11. Do konce června není toto spárování podmínkou pro získání odměny.
Jak a kde je možné zaregistrovat členství do Sazka Klubu?
Registraci je možné provést přímo na prodejním místě s terminálem Sazky, anebo na stránkách www.sazka.cz.
Jak fungují odměny a Sazka Klub?
Karta Sazka Klubu bude pro čerpání Odměn SAZKAmobilu potřeba od 1.7.2017, ale vyplatí se ji pořídit co nejdříve. Podmínkou je spárování čísla karty Sazka Klubu s telefonním číslem u SAZKAmobilu.
Spárování může zákazník provést sám na Internetové nebo Mobilní Samoobsluze, případně zdarma na Zákaznické lince *11. S kartou může zákazník využívat Odměny za dobití – při dobití nad 300 Kč si může zvolit Levné volání a SMS, Internet zdarma 500 MB, Neomezené volání a SMS v síti SAZKAmobilu, anebo Kredit navíc 50 Kč.
Kde je možné pořídit si kartu Sazka Klubu?
Kartu Sazka Klubu je možné pořídit na každé prodejně s terminálem Sazky, a to zdarma. Druhou možností je zaslání karty poštou, po objednání na Zákaznické lince *11, nebo na Internetové Samoobsluze.

Vyúčtování a platby

Jak uhradím Vyúčtování?
Vyúčtování na Šťastném tarifu Vám posíláme každý měsíc, po skončení zúčtovacího období. Toto období jste si vybrali na počátku, kdy jste na paušál přecházeli, a je pevně dané. Vždy, když Vyúčtování vytvoříme, pošleme Vám klíčové údaje do SMS zprávy a Vyúčtování uložíme na Internetové Samoobsluze. Pokud chcete, zašleme Vám ho také emailem, na Vámi zadanou adresu. Bude to vždy v ten den, kdy jsme Vyúčtování dali dohromady.
Kde najdu platební údaje? Kolik a kdy mám zaplatit?
Platit Vyúčtování je u nás jednoduché. Pokud platíte na terminálu, stačí zadat jen telefonní číslo, které platíte - nemusíte ani znát variabilní symbol, my už si všechno dohledáme. Stejné je to v případě, že platíte Vyúčtování ve Vaší Internetové nebo Mobilní Samoobsluze. Pouze pokud platíte bankovním převodem, je variabilní symbol důležitý. Najdete ho na každém Vyúčtování, je vlastně číslem dané faktury. Stejně tak tam najdete datum splatnosti - u nás je to 10 dní. Abychom Vám to vše shrnuli, při každém vystavení Vyúčtování Vám tyto informace pošleme SMS zprávou, takže je máte neustále u sebe.
Jak zaplatím Vyúčtování inkasem?
Platba inkasem je nejpohodlnější - jednou ji nastavíte a pak už se nemusíte o nic starat. V Internetové Samoobsluze nebo u nás na Zákaznické lince si nastavíte tento způsob platby a pak už jen ve Vaší bance povolíte čerpání pro náš účet a případně nastavíte limit pro inkaso. Nadále máte plnou kontrolu nad platbami - každé Vyúčtování Vám potvrdíme SMS zprávou se všemi detaily a celé Vyúčtování najdete v Internetové nebo Mobilní Samoobsluze, případně v emailu, kam Vám jej zašleme.
Přišla mi SMS o neuhrazeném Vyúčtování, co mám dělat?
Když není Vyúčtování zaplacené, hrozí omezení služeb  - nejrychlejší je proto rozdíl uhradit na některém z terminálů SAZKY - platba je u nás hned a služby tak budou plně k dispozici.
Jak si ověřím, zda jste přijali mou platbu?
Přijatou platbu, jako všechno důležité u nás, Vám potvrdíme SMS zprávou, abyste měli jistotu, že vše proběhlo, jak má. Ve Vaší Samoobsluze pak uvidíte Vyúčtování jako Zaplacené. V opačném případě bude neuhrazené nebo jen Částečně uhrazené. I tady platí, že nejpohodlnější je inkasní platba, kde toto všechno hlídáme za Vás.
Co mám dělat, když nestíhám zaplatit Vyúčtování včas?
Chápeme, že se to občas může stát - nejpohodlnější je nastavit si inkasní platbu, kde to hlídáme za Vás. Pokud se blíží splatnost, nebo už je dokonce po ní, nejrychlejší je zajít na jakýkoli ze 7500 terminálů SAZKY a uhradit přímo tam - jsou opravdu téměř všude. Pokud totiž peníze u nás nejsou včas, automaticky omezíme některé služby. Pokud potřebujete řešit zaplacení individuálně, zavolejte nám prosím ZDARMA na Zákaznickou linku *11, určitě nějaké řešení najdeme.
Jak zaplatím Vyúčtování bankovním převodem?
SAZKAmobil Vyúčtování nejrychleji zaplatíte na terminálech SAZKY. Pokud ale preferujete bankovní převod, pošlete platbu včetně variabilního symbolu na náš účet 220222/2700. Mějte prosím na paměti, že peníze půjdou z banky do banky a potrvá tedy o něco déle, než bude Vaše Vyúčtování uhrazeno. Nejpohodlnějším způsobem úhrady, když máte bankovní účet, je inkaso - tam vše hlídáme za Vás.
Co je Opravný daňový doklad (dobropis)?
Dobropis vystavujeme, když je potřeba něco na Vyúčtování opravit. U nás se s ním ale setkáte spíše, když svůj Šťastný tarif hradíte na terminálu SAZKY a hrajete SAZKAmobil šanci. Aby vše sedělo účetně, vystavujeme vám elektronicky dobropis právě na částku, kterou Vám slevíme.
Jak zaplatím Vyúčtování platební kartou přes internet?
Platbu provedete z Internetové nebo Mobilní Samoobsluhy. Po přihlášení jděte na záložku Výpisy, najděte neuhrazené Vyúčtování a platbu dokončete podle instrukcí. Jako vždy Vám pošleme SMS o dokončení platby. Jakmile se platba připíše na náš účet, Vyúčtování bude vidět jako Zaplacené.

SAZKAmobil asistence

Jak můžu SAZKAmobil asistenci využít?
Stačí zavolat na Zákaznickou linku, tedy na *11, v menu Hlasové Samoobsluhy vybrat volbu 8 Asistence a potvrdit ji opět jako 8 - spojení na operátora asistence. Službu mohou využít jak zákazníci s předplacenkou, tak ti, co mají Šťastný tarif.
Co je to SAZKAmobil asistence?
Jako jediný operátor nabízíme svým zákazníkům pomoc v situacích, kdy to potřebují a nemají čas nebo možnost hledat na internetu. Stačí nám zavolat, a najdeme s vámi řešení. První takový hovor v každém měsíci je pro zákazníky SAZKAmobilu zdarma. Se SAZKAmobilem prostě máte i vytáčený internet.
S čím mi SAZKAmobil asistence pomůže?
Pomůžeme Vám najít, co potřebujete - ať už hledáte lékaře, nebo nevíte, kdy budou na úřadě, kam potřebujete. Pomůžeme Vám, i pokud hledáte nějakého šikovného řemeslníka, nebo prostě jedete v autě a nemáte čas hledat na internetu sami.
Kolik za využití SAZKAmobil asistence zaplatím?
První hovor v měsíci je zdarma, poté 6 Kč za minutu, podle platného Ceníku.

Odměny

Jaké jsou Odměny u SAZKAmobilu?
Odměnu můžete u SAZKAmobilu získat za každé dobití nad 300 Kč. Od dubna jsou Odměny už celkem 4, nově můžete získat 50Kč kreditu navíc. Pokud rádi voláte do SAZKAmobilu, třetí Odměnou je nově Neomezené volání a SMS v rámci sítě SAZKAmobil. Kromě 4 Odměn za dobíjení nad 300 Kč můžete ještě při každém dobíjení na terminálu SAZKY zkusit SAZKAmobil šanci.