Dobíjejte online s Google Pay nebo Apple Pay! Při dobití alespoň 300 Kč čerpejte jednu z Odměn. Více zde.

LTE Vánoce se SAZKAmobilem

Připravte se s námi na Ježíška! Ve spolupráci s Vodafone nyní nabízíme 4 vybrané chytré telefony za výhodné ceny.
Surfujte na internetu rychlostí LTE odkudkoli.

LTE Vánoce se SAZKAmobilem

Vyberte si z naší nabídky!

Samsung Galaxy A41

Black
Tak akorát do ruky a při tom tak nadupaný.

Xiaomi Redmi 9AT

Sky Blue
Je lehký, krásný, moc šikovný a levný. Chcete ho? Čeká tu na vás.

Xiaomi Redmi Note 8T

Neptune Blue
Inovativní kousek, který v poměru cena-výkon těžko hledá konkurenci.

Nokia 225 4G (Na cestě)

barva bude upřesněna
Očekáváme začátkem roku 2021.

Jak telefon objednat?

Přihlaste se do své internetové Samoobsluhy. Do Samoobsluhy
Přejděte na záložku Telefony.
Vyberte si telefon a proveďte objednávku.

Po potvrzení budete přesměrováni do e-shopu partnera Vodafone. Zkontrolujte vybraný telefon, vyplňte doručovací údaje a potvrďte objednávku. Od partnera Vodafone dostanete potvrzovací e-mail se shrnutím objednávky.

Potřebujete poradit?

Obraťte se na naši bezplatnou linku 800 77 11 11.
Pokud nejste ještě zákazník SAZKAmobilu, pořiďte si SIMkartu zde.

Jakým způsobem mohu reklamovat zboží

Reklamovat můžete telefony a další zařízení zakoupená u Vodafonu v České republice. Stačí si vybrat jeden z těchto způsobů:

Co udělat před předáním telefonu k reklamaci

  • Dopředu si zazálohujte svá data a kontakty, proto že v servisu dojde k přehrání softwaru telefonu.
  • Připravte si záruční list nebo fakturu, abychom mohli reklamaci přijmout.
  • Vypněte ochranu telefonu (zejména heslo pro odemčení, u iPhonu je nutné vypnout službu Find my iPhone).
  • O možnostech reklamace se můžete také informovat na tel. č. +420 777 008 890